خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه ششم؛

تساوی در 45 دقیقه پربرخورد پرسپولیس و سایپا/پنالتی که طارمی سوزاند

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۵۳

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در حالی که مهدی طارمی یک ضربه پنالتی را برای سرخپوشان از دست داد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین دیدار از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه بین تیم های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این دیدار که به قضاوت احمد صالحی و در حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم نیمه اول بازی پربرخور و درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند و توپ در اغلب دقایق روی اشتباهات بازیکنان دو تیم رد و بدل شد.

در نیمه اول بازیکنان دو تیم بارها روی یکدیگر مرتکب خطا شدند که همین امر سبب شد داور به سه بازیکن پرسپولیس یعنی حاتمی، رضاییان و احمدزاده کارت زرد نشان بدهد.

اولین موقعیت جدی بازی روی ضربه غلامرضا رضایی روی دروازه پرسپولیس خلق شد که سوشا مکانی با جاگیری مناسب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

تنها موقعیت جدی پرسپولیس هم در دقیقه 21 رقم خورد که پرسپولیس می توانست روی ضربه سر احمدزاده دروازه حریف را باز کند که دروازه بان سایپا اجازه این کار را نداد.

در وقت های اضافه نیمه اول حرکت مهدی طارمی درون محوطه جریمه سایپا با خطای حامد فلاح زاده دروازه بان حریف مواجه شد تا صالحی اعلام ضربه پنالتی کند. این ضربه را طارمی زد که دروازه بان آن را مهار کرد تا دو تیم نیمه نخست با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز