خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر

باید امنیت لازم را برای سرمایه‌گذار فراهم کرد

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید موانع سرمایه‌گذاری و بروکراسی اداری را از میان برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رضوانشهر، حمیدرضا امام پناهی امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به اینکه فضای امروز کشور بعد از تحریم‌ها فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذاری است، اظهار داشت: شهرستان رضوانشهر با وجود داشتن پتانسیل‌های مناسب و همسایگی با منطقه آزاد بندرانزلی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر وجود جنگل‌های سرسبز و رودخانه‌های پر آب منطقه را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری عنوان کرد و افزود: وجود پتانسیل‌هایی مانند شرکت چوکا، شرکت شفارود و نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر می‌تواند در سرمایه گذاری صنعتی و اقتصادی رونق کسب و کار در منطقه را به دنبال داشته باشد.

وی یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید را جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی عنوان کرد و تاکید کرد: مدیران باید امنیت لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند و از موانع جذب سرمایه گذار و بروکراسی اداری کم کنند.

امام پناهی سوق دادن بخش‌های خصوصی داخلی و خارجی به سمت سرمایه گذاری در عرصه گردشگری، صنعتی و اقتصادی را از اهداف دولت دانست و تصریح کرد: باید از فرصتهای پیش آمده در جذب سرمایه گذار در منطقه استفاده نمود تا در جهت رشد و توسعه کشور و همچنین رونق کسب و کار وکاهش بی‌کاری در منطقه و شهرستان تلاش کنیم.

گفتنی ست؛ در حاشیه این جلسه مواردی به صورت کارگاه آموزشی برای حضار به نمایش گذاشته شد و سئوالاتی در این رابطه از جانب حاضرین در جلسه مطرح شد.

کد خبر : ۳۰۵۶۷۷