خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس کالای ایران:

بورس کالا توان بین المللی کردن صنعت فولاد ایران را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۶۸

مدیرعامل بورس کالای ایران با بیان آنکه این بازار توان بین المللی کردن صنعت فولاد ایران را دارد، گفت: پوشش ریسک، تامین مالی و کمک به بخش خصوصی از طریق کاهش مالیات، حذف واسطه های غیرضروری، ایجاد شفافیت و کشف قیمت عادلانه، منصفانه و منطقی از جمله مزایای متعدد صنعت فولاد است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، نخستین کنفرانس «آهن و فولاد متال بولتن در ایران» از روز یکشنبه تا سه شنبه (22 تا 24 شهریورماه)، با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران ارشد شرکت های معتبر جهان از جمله انگلیس، برزیل، آلمان، روسیه، ژاپن، هند و غیره در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

حامد سلطانی نژاد از وجود ابزارهای نوین مالی برای معاملات فولاد در بورس کالای ایران و اهمیت تامین مالی در این صنعت خبر داد و گفت: بورس کالا می تواند از طریق بین المللی کردن صنعت فولاد ایران، بازارهای مالی را در این حوزه توسعه داده و با جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و بین المللی در این بورس به بهبود استانداردهای ملی افزوده و منجر به جذب سرمایه های فعالان بین المللی در این عرصه شود.

براساس این گزارش، موسسه بین المللی متال بولتن از 102 سال قبل فعالیت خود را در بخش فلزات آهنی و غیرآهنی و بازارهای این بخش با انتشار مجله ای به همین نام آغاز کرد و پس از آن، فعالیت های خود را با برگزاری کنفرانس های بین المللی توسعه داد. این موسسه سالانه بیش از 60 همایش در سراسر جهان برگزار می کند. موسسه بین المللی متال بولتن تاکنون همایش هایی با موضوعات مربوط به ایران را در خارج کشور از جمله در کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز