خبرگزاری کار ایران

امیدوارم شاهد مبارزات خوبی باشیم؛

اوجاقی: جام پارس جام‌جهانی کوچک است/ چینی‌ها بعد از جام‌ به ایران می‌آیند!

سرمربی تیم ملی ساندا معتقد است جام پارس یک تورنمنت تدارکاتی خوب برای آماده‌سازی تیم ملی به حساب می‌آید.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جام‌پارس همواره یکی از تورنمنت‌های بزرگ و با کیفیت بوده و امیدوارم امسال هم شاهد رقابت‌های خوبی در این مسابقات باشیم.

وی افزود: کشورهایی مانند اندونزی، ویتنام، آمریکا و ... در این رقابت ها حضور خواهند داشت که بازی کردن با این کشورها می‌تواند تاثیر فراوانی روی روند آماده‌سازی تیم ملی تا رقابت‌های جهانی داشته باشد.

اوجاقی با بیان اینکه رقابت‌های جام پارس جام‌جهانی کوچک است، افزود: اگر کشور چین در این رقابت‌ها حضور داشت جمع تمام بزرگان ووشوی جهان جمع می‌شد.

سرمربی تیم ملی ساندا درباره دلیل غیبت چین در این پیکارها عنوان کرد: چینی‌ها همزمان با مسابقات جام‌پارس، رقابت‌های قهرمانی کشور خود را برگزار می‌کنند و نمی‌توانستند در این پیکارها حضور داشته باشند.

وی افزود: تیم ملی چین با بهترین سانداکاران خود حدود 10 روز پس از اتمام جام پارس به منظور برپایی یک اردوی مشترک و برگزاری یک دیدار تدارکاتی به کشورمان سفر خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی ووشو با بیان اینکه جام پارس برای ما حکم دیدار تدارکاتی را دارد، بیان داشت: ما برنامه تمرینات خود را برای قهرمانی جهان اندونزی تنظیم کرده‌ایم و به جام پارس به چشم یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

اوجاقی در پایان درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی ووشو تا مسابقات قهرمانی جهان اندونزی گفت: به غیر از جام‌پارس، یک دیدار تدارکاتی با چینی‌ها برگزار می‌کنیم که این دو رویداد، مهمترین برنامه ما تا رقابت‌های قهرمانی جهان اندونزی هستند.

کشورهای ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ‌کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان در  رقابت‌های جام پارس حاضر هستند.

ایران به عنوان میزبان با 2تیم(تیم منتخب‌ایران و پارس‌جنوبی) به مصاف حریفان خارجی خود خواهد رفت.

کد خبر : ۳۰۵۶۰۲