خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبرداد

کسب 143 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در میادین بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۱۴۳ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در میادین مختلف بین‌المللی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ حبیب حسین‌زادگان در دیدار با قاسم رضایی نایب قهرمان کشتی فرنگی ۲۰۱۵ جهان در آمریکا با اشاره به اینکه مازندران جایگاه ویژه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی در کشور دارد، افزود: ورزش کشتی یکی از رشته‌های ورزشی شاخص این استان است که حتی بسیاری از مردم کشور نیز مازندران را با کشتی می‌شناسند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تبریک کسب مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا که توسط قاسم رضایی کسب شد، تصریح کرد: باید با تجلیل از قهرمانان به سراغ آن‌ها و خانواده‌شان برویم و از آن‌ها تقدیر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مسئولان، متولیان و روسای ورزشی در منزل قهرمانان باعث دلگرمی و تداوم افتخار‌آفرینی‌ها است، ادامه داد: ملت‌ ما به وجود ورزشکاران پرافتخار که موجب زنده‌شدن نام ایران اسلامی در خارج از مرز‌ها می‌شوند، می‌بالد.

حسین‌زادگان با تاکید به اینکه امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر دیگر ورزشکاران مازندرانی در میادین مختلف باشیم، اضافه کرد: باید از هم‌اکنون شرایط مساعد تمرینی، روحی و جسمی برای کسب مدال این قهرمان در میدان المپیک آینده فراهم شود.

وی با اعلام کسب ۱۴۳ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در میادین مختلف جهانی، بین‌المللی و آسیایی، گفت: اوج درخشش ورزشکاران تلاش و کسب مدال در میدان المپیک است و باید همه مردم و مسئولان از این ورزشکاران که سهمیه المپیک ریو۲۰۱۶ برزیل را کسب کردند، حمایت کنند.

کد خبر : ۳۰۵۵۸۴