خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

ولاسکو: مصر دفاع وسط سرعتی نداشت/شهاتا: سطح تمرکز تیم آرژنتین بالا است

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: بهترین نکته دیدار با مصر، کاهش اشتباهات بازیکنان آرژانتین بود.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو بعد از پیروزی آرژانتین برابر مصر در نشست خبری افزود: در این دیدار سرویس برای ما اهمیت داشت زیرا مصر دفاع وسط سرعتی نداشت. دفاع روی تور ما بعد از امتیاز 5 یا 6 خوب کار کرد. در زمان بندی دفاع بخصوص در منطقه 4 موفق عمل کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز در مسابقه با مصر تعویض نداشتید، گفت: به طور معمول تعویض انجام می‌دهم اما امروز تیم خوب کار کرد و نیازی به تعویض های دو تایی که همیشه انجام می‌دهم، نبود. چون پاسور دی‌چکو نبض بازی را در دست داشت و نمی‌خواستم موجب توقف او شوم. مهاجم (پلاخن) هم خوب سرویس می‌زد و نیازی به تعویض او هم نبود. به بازیکنانم گفتم خود را برای هر نوع تغییری در زمین آماده کنند اما خوشبختانه کنترل بازی را به دست گرفتیم به همین دلیل نیازی به تعویض نبود.

نهاد شهاتا سرمربی تیم ملی والیبال مصر نیز در این نشست خبری گفت: به تیم آرژانتین تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوب و پر تکنیکی را از آنان شاهد بودیم. سطح تمرکز تیم آرژنتین بالا است. بالعکس تیم من خیلی بد بازی کرد. اراده تیم محو شده و فقط کاپیتان امتیاز می گرفت و بازیکنان دیگر به او کمکی نمی کردند. در کل، این بازی بدترین بازی مصر در این رقابت ها بود.

لوسیانو دی چکو کاپیتان آرژانتین گفت: امروز به خصوص در دفاع و سرویس خوب بازی کردیم و توانستیم مصر را تحت فشار بگذاریم. دیدار پر تنشی داشتیم اما تیم ما با خونسردی بازی کرد. امیدوارم بازی های بعدی را هم به همین ترتیب ادامه دهیم.

احمد عبدالهای کاپیتان تیم ملی والیبال مصر نیز در این نشست خبری گفت: تیم ما امروز خیلی بد بازی کرد. در این بازی، کار آرژانتین را برای کسب پیروزی آسان تر کردیم. سرویس های تیم آرژانتین هدفمند بود. خوب دفاع کردند و منطقه 4 ما را هم با دیوار دفاعی روی تور مهار کردند. در کل، تمرکز آنها بالاتر از ما بود و راحت بازی کردند. امیدوارم در بازی بعدی بهتر کار کنیم.

تیم ملی والیبال آرژانتین در ششمین روز جام جهانی موفق به شکست سه بر صفر مصر شد.

 

 

کد خبر : ۳۰۵۵۴۴