خبرگزاری کار ایران

تارخ و اسکندری به تماشای فیلم ذوب شدن پادشاه نشستند

آیین دیدار و اکران خصوصی فیلم سینمایی ذوب شدن پادشاه شب گذشته سه شنبه ۲۴ شهریور در موزه سینما به یاد ایرج کریمی کارگردان و منتقد فقید سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هوتن زنگنه‌پور (کارگردان فیلم ذوب پادشاه) قبل از نمایش فیلم خطاب به حضار گفت: امروز خوشحالم که فیلم در موزه سینما به نمایش درمی‌آید و از اینکه با حضورتان آمدید تا از این فیلم حمایت کنید؛ متشکرم.

وی ادامه داد: ذوب شدن پادشاه به بخش هنر و تجربه راه پیدا کرد، گروهی که سال‌ها نبودنش حس می‌شد و مشکلاتی که سال‌ها بدلیل نبودن این گروه حس می‌شد با آمدن گروه هنر و تجربه بین علاقمندان جدی سینما و فیلم‌های خاص از بین رفت.

زنگنه‌پور ادامه داد: هنر و تجربه باعث شد تا فیلمسازانی همچون من بتوانیم نفس تماشاگر و حس مخاطبان سینما را حس کنیم.

کار گردان فیلم ذوب شدن پادشاه با اشاره به نقش ایرج کریمی در سینمای ایران و فقدان وی؛ نمایش شب گذشته فیلم ذوب شدن پادشاه را به ایرج کریمی تقدیم کرد.

فرشید نوابی یکی از بازیگران فیلم  که به دعوت زنگنه پور روی سن آمده بود؛ گفت: فیلم ذوب شدن پادشاه فیلمی بسیار شریف و متین است تا آنجا که سال‌ها بعد به بازی خودم در این فیلم افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به جمع زیادی از سینماگران حرفه‌ای که در سالن حضور داشتند؛ گفت: امشب اساتید زیادی حضور دارند اما برای من حضور عبدالله اسکندری و امین تارخ افتخار بسیار بزرگی است.

لیلا زارع و سینا رحمانی بازیگران فیلم و ابوالفضل لیوی مدیر تولید فیلم نیز از حضار تشکر کردند.

در این مراسم پوستر فیلم توسط سینماگران امضا شد و فیلم ذوب شدن پادشاه به نمایش درآمد.

در این مراسم افرادی همچون امین تارخ، عبدالله اسکندری، لیلا زارع، پناه بر خدا رضایی، فرشید نوابی، هوتن زنگنه‌پور، حسن دادخواه، محمد حمزه‌ای، بهرنگ دزفولی‌زاده، سارا منجزی، امیر عابدی، میثم مزلقانی و محسن محسنی نسب حضور داشتند.

کد خبر : ۳۰۵۵۱۷