خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان کلاردشت

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دراولویت است

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان کلاردشت گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دراولویت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان کلاردشت، علیمردان محمدزاده در جلسه پروژه مهر و هماهنگی هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های جوان انتقال پیدا کند.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات انتقال به دانش‌آموزان است.

وی بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و برگزاری باشکوه مراسمات هفته دفاع مقدس تاکیدکرد و افزود: دوران دفاع مقدس به همهٔ نسل‌ها درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت.

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان کلاردشت یادآور شد: دفاع مقدس یکی ازنقاط عطف انقلاب ما است و هنوز آثارمعنوی و مثبت سال‌های دفاع مقدس در جامعه ما وجودارد.

محمدزاده با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر «ما می‌توانیم» با همدلی و هم‌زبانی، تصریح کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در سطح مدارس شهرستان کلاردشت دایر می‌شود

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه در اداره آموزش و پرورش، سخنرانی رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، رژه دانش آموزان بسیجی، حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، گل‌باران مزار شهدا و ملاقات با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های تدوین شده جهت اجرا در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر : ۳۰۵۵۰۴