خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در گرندپریکس ترکیه؛

تکواندوکاران ایران به «سامسون» رسیدند/رقابت 6 نماینده ایران برای ریو

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۴۷۷

تیم ملی تکواندوی کشورمان صبح امروز به شهر محل برگزاری مسابقات مرحله دوم گرندپریکس در ترکیه رسید.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (27 شهریورماه) به مدت 3 روز به میزبانی شهر "سامسون" ترکیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی تکواندوی زنان و مردان کشورمان که برای شرکت در این رقابت ها، صبح امروز (سه‌شنبه) ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد، ابتدا به "آنکارا" رفت و پس از حضور در سفارت انگلیس برای اخذ روادید مسابقات مرحله سوم گرندپریکس که در منچستر برگزار می‌شود و توقفی 6 ساعته، راهی شهر "سامسون"، شهر محل برگزاری مسابقات گرندپریکس شد و در هتل "نبا رویال"، اسکان یافت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در گروه مردان با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) به مصاف رقبایش می‌رود.

فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی نیز برای آنالیز مبارزات حریفان‌شان تیم ملی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

اما در گروه زنان، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده، نمایندگان کشورمان هستند که هدایت این تیم برعهده مینو مداح است. کیمیا علیزاده نیز برای آنالیز رقبایش در کنار تیم حضور دارد.

همچنین سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، غلامحسن ذوالقدری رئیس سازمان تیم‌های ملی و سرپرست تیم در این دوره از رقابت ها و سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک؛ تیم را همراهی می کنند.

مسابقات گرندپریکس G4 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

این رقابت ها که با حضور نفرات اول تا سی و دوم رنکینگ المپیکی هر وزن برگزار می شود، مبارزات در اوزان المیپکی 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم مردان و 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد که ایران در 6 وزن این مسابقات نماینده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز