خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یورش ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یورش ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابتدای اطلاعیه خود آورده است:در آستانه سال نو یهودی، روز یک‌شنبه همزمان با نماز صبح، نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه شهرک‌نشین‌های تندرو، دست به حمله ددمنشانه به مسجدالاقصی زدند و با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور، صدها نفر از نمازگزاران مسلمان را زخمی کردند.

این اطلاعیه در ادامه می‌افزاید: در واپسین روزهای پایانی ماه ذی‌القعده الحرام و در آستانۀ ایام حج، نظامیان جلاد ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دروازه‌های باب‌السلسله و باب‌المغاریه و به هنگام برگزاری نماز جماعت صبح ، اقدام به شلیک گلوله، گاز اشک‌آور و گاز فلفل به نمازگزاران مسلمان را داشته و صدها نفر زخمی گردیدند. این تجاوز وحشیانه با جلوگیری از ورود دیگر مسلمانان برای کمک به زخمی‌ها همراه بوده و نمازگزاران در مسجد محبوس شده‌اند. نمازگزاران باشعارهای الله‌اکبر در مقابل این حملات وحشیانه مقاومت کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رژیم ددمنش صهیونستی بیش از شصت سال است که با کشتار وحشیانه، آواره کردن زنان  و کودکان بی گناه و بی سرپناه  فلسطینی، این سرزمین مقدس را اشغال کرده و هر روز با کشتار جمعی و قتل و غارت مردم بی‌دفاع ، پرده ای جدید و سناریویی دهشتبار تر از  اشغالگری خود رقم می‌زند.

این اطلاعیه در ادامه می‌افزاید: مردم مقاوم فلسطین نیز در مقابل این رژیم سفاک کودک‌کش ، همواره با توکل به خداوند متعال  و اتحاد و وحدت، مقاومت کرده و تنها راه رهایی فلسطین از دست این رژیم اشغالگر را  انتفاضه فلسطینی وایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم را می‌داند.

این اطلاعیه در پایان آورده است: ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم ملت آزاده، حق‌طلب و شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان می‌خواهد تا با محکوم کردن این یورش وحشیانه برای آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین دعا کنند.

کد خبر : ۳۰۵۰۶۱