خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو نوبت شهریور و مهر

مدیر کل کمیته امداد گفت: جشن عاطفه‌ها در دو نوبت شهریور و مهر در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی الهیاری، دوشنبه ۲۳ شهریور ماه در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: جشن عاطفه‌ها در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در دو نوبت ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه و هشتم مهر برگزار می‌شود عنوان کرد: مرحله اول این جشن در سطح شهر ومساجد خواهد بود و مرحله دوم مهر ماه در مدارس سراسر استان با همکاری سازمان دانش آموزی، سازمان آموزش وپرورش سازمان صدا وسیما و سازمان بسیج مستضعفین وسازمان امور مساجد برگزار می‌شود.

الهیاری با بیان این مطلب که ۳۵ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته و ۳۵ هزار دانش آموزش نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد نیستند در سطح استان وجود دارد، افزود: برگزاری این جشن و امکان حضور مردم از هر قشری باعث مشارکت هر چه بیشتر خواهد شد.

الهیاری در ادامه گفت: امسال در مرحله اول یک هزارو ۲۹۲ پایگاه در سطح شهر آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند که از این تعداد ۲۸۲ پایگاه به شکل ثابت فعالیت می‌کنند، ۲۵۰ پایگاه سیار، ۵۶۷ پایگاه در مساجد، ۶۶ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۱۲۷ پایگاه توسط بسیج مستضعفین و در مرحله دوم چهار هزارو ۷۲۰ پایگاه در مدارس برپا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد به کمک‌های مردمی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در سطح استان ۴۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شد که ۲۳ میلیارد آن مربوط به شهر شیراز بوده و با توجه به اینکه ۷۰درصد آن در مدارس جمع آوری شد، در‌‌ همان مدارس نیز به دانش آموزان نیازمند تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در کنار پایگاه‌های کمیته امداد مجمع نوشت افزار ملی و اسلامی با تخفیف ۲۰ درصدی اجناس، اعلام همکاری کرده است گفت: مقرر شده که ۲۰درصد سود فروش محصولات این مجمع به دانش آموزان نیازمند اختصاص داده شود.

الهیاری عنوان کرد: مردم علاوه بر حضور در پایگاه‌های برپا شده می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۳۶۰۰۲، درگاه اینترنتی سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا با شماره گیری #۳۳۳۳*۷۳۳* از طریق تلفن‌های همراه و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ کمک‌های خود را واریز کنند.

کد خبر : ۳۰۵۰۶۰