خبرگزاری کار ایران

مجله‌ «تهران» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۰۱۸

مجله‌ تهران به صاحب‌ امتیازی و مدیر مسئولی احسان میراب‌زاده با دورهٔ انتشار ماه‌نامه و گستره سراسری از مهرماه روی گیشه‌ می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مجله تهران زمینه فرهنگی- اجتماعی دارد.

احسان میراب‌زاده گفت: مجله‌تهران؛ جذاب، اصیل و مربوط است. جذاب آنقدر که خوانندگان به سمت «تهران» کشیده شوند؛ اصیل تا مخاطب، آن را باور کند و مربوط تا آن اندازه که مجله بتواند با زندگی‌ها، نیاز‌ها و امیالشان پیوند برقرار کند.

وی درباره وجه تمایز این ماهنامه گفت: «سوژه‌پردازی‌، خلاقیت روزنامه‌نگاری، بهره‌مندی از تکنیک‌های گرافیک در فُرم، عکس‌محور بودن و به‌کارگیری استانداردهای جهانی در انتشار مجله وجوه شاخص این ماه‌نامه هستند. این مجله می‌کوشد با سوژه‌پردازی‌های جوان‌گرایانه و روش‌های خلاقانه‌ی‌ روزنامه‌نگاری در تولید محتوا، نظرات نخبگان، متفکران، هنرمندان، اهل‌فرهنگ، تهران‌شناسان و فعالان کار‌ و کسب را جلب‌ کند و با بهره‌مندی از تکنیک‌های گرافیک و عکس در فرم به استانداردی قابل قبول در انتشار مجله از نظر جذابیت و نوآوری‌ و تفاوت‌ برسد.

مدیرمسئول ماه‌نامه تهران افزود: کلمات معمول ما در مجله‌تهران عبارت‌اند از: ممتاز، نوآورانه، قابل‌استناد، کارا، زیبا، اخلاقی، دوستانه، هیجان‌انگیز، جذاب، حرفه‌ای.

میراب‌زاده تالیف کتاب «تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»؛ مجموعه کتاب‌های ۱۳جلدی «معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران» و سردبیری ضمیمه ماهنامه حقوقی کانون را داراست.

سردبیری این ماهنامه را پژمان موسوی برعهده دارد و جمعی از روزنامه‌نگاران جوان و حرفه‌ای با آن همکاری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز