خبرگزاری کار ایران

پنجمین نمایش کمپانی باران در کاشان به صحنه می‌رود

نمایش"همان همیشگی" نوشته ریما رامین‌فر به کارگردانی مجتبی جدی از یکشنبه 27 شهریور ماه در فرهنگسرای مهر تماشاخانه ماه کاشان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در این نمایش که پنجمین تولید کمپانی تئاتر باران محسوب می‌شود سعید خسروی، حسین طبسی و یاسمن نصیری ایفای نقش می‌کنند. 

مدیر کمپانی تئاتر باران در همین زمینه گفت:با در نظر گرفتن گسترش فعالیت‌های تئاتر باران، این کمپانی به فکر استفاده از این فرصت و موقعیت برای تئاتر شهرستان ها افتاد تا به جایی برسیم که با مشارکت این مجموعه هنرمندان شهرستان‌ها با فراغ بال و خیال راحت به فعالیت بپردازند.

خیام وقار کاشانی با ابراز امیدواری نسبت به فراهم شدن شرایط اجرا و تولید تئاتر در سایر شهرهای کشور، به ظرفیت‌های هنر تئاتر در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: امکانات و شرایط مادی لازم برای پیشرفت حوزه تئاتر در کشورمان محدود است، اما با این حال، آنچه باعث زنده‌ماندن این هنر شده، عشق و انگیزه ستودنی جوانانی است که گاه با کمترین امکانات، شگفتی‌ساز ظاهر می‌شوند.

وی در همین زمینه گفت: پنجمین محصول کمپانی تئاتر باران در شهر کاشان و با هنرمندان این شهر روی صحنه می رود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که هنر تئاتر، با دربرگرفتن تمام سلیقه‌های فکری مختلف و گروه‌های سنی متعدد، به جایگاه واقعی خود در بین توده مردم دست یابد.

لازم به ذکرست که این نمایش از ۲۷ شهریور ماه در تماشاخانه ماه کاشان ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده: ریما رامین‌فر، کارگردان:مجتبی جدی، مشاور کارگردان: زهره استادی، طراح صحنه و لباس: مجتبی جدی، دستیار کارگردان: محمد صادق ذوقی، مدیر تولید:اکبر رضوانیان، مشاور رسانه: مریم رودبارانی، منشی صحنه: هانیه مولایی

کد خبر : ۳۰۴۹۴۲