خبرگزاری کار ایران

بازی فردا خطرناک است؛

مرزبان: تیم برانکو فوتبال باکیفیتی بازی می‌کند/ نه استقلال کوچک می‌شود،‌ نه پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۲۸۲

سرمربی پیکان با اشاره به سقوط این تیم به لیگ دسته اول می‌گوید که اتفاقات این فصل برای آنها ناگوار بوده است.

 به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پیش از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: با اتفاقات ناگوار اول فصل تغییر برنامه دادیم چراکه ناگهان محکوم به رفتن به لیگ دسته یک شدیم.

وی افزود: ساختار ما صددرصد تغییر کرد. برنامه‌های قبل را کنار گذاشتیم و با هدف دیگری پیش رفتیم. باید بازیکن جدید جذب می‌کردیم و اتفاق‌ها و انتخاب‌ها برخلاف تصورات ما بود.

مرزبان متذکر شد:  ما توانستیم پیکان را از بحران خارج کنیم تا رو به جلو حرکت کند. هدف کاری ما فعلا لیگ‌برتر نیست. هدف ما این است که بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.  70 درصد بازیکنان ما پیش از این نقشی در فوتبال‌ایران نداشته‌اند اما می‌خواهند خود را نشان دهند. ما می‌خواهیم به بازیکنان جوان اعتماد کنیم و برای آنها وقت بگذاریم.

وی تاکید کرد: می‌دانیم جام‌حذفی قوانین خاص خود را دارد و جذابیت بالایی خواهد داشت. بازی فردا پرسپولیس مدعی اصلی است چون بازیکنان و هواداران خوبی دارد. پرسپولیس هیچ‌وقت کوچک نمی‌شود و بزرگ می‌ماند، مانند استقلال حتی اگر شرایط این دو تیم در جدول خوب نباشد.

وی عنوان کرد: حضور ما در جام حذفی به این دلیل بود بازیکنان جوان‌ ما می‌توانند با بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس دیده شوند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: چهارشنبه بازی سختی مقابل نساجی داشتیم. فقط 2 روز گذشته ریکاوری کردیم. شرایط ما و پرسپولیس مشابه است. پرسپولیس وضعیت خوبی در جدول لیگ ندارد اما شاگردان برانکو بازی با کیفیتی ارائه می‌دهند.

وی اذعان کرد: دیدار با پرسپولیس برای ما خطرناک است. هدف ما بردن نیست، بلکه می‌خواهیم بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز