خبرگزاری کار ایران

مطلب عجیب پررفسور در شبکه اجتماعی؛

داستان خسوس و ملانصرالدین!

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۲۳۹

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران برای حل مشکلاتش دست به دامان ملانصرالدین شد!

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس که این روزها درگیر عمل جراحی پسرش بوده در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌اجتماعی فیس‌بوک نوشت: خودوروفسکی مثالی کوتاه و مشهور در کتابش با نام «حکمت داستان‌ها» آورده که نام آن «تخم‌مرغ دردسرساز» است. این مثل را دوباره خواندم و همچنان هیجان‌انگیز است که با شما به اشتراک می‌گذارم.

روزی ملانصرالدین با پسرش در حال قدم‌زدن بود که روی زمین تخم‌مرغی پیدا کرد. پسر ملا از پدر پرسید: «پرنده‌ها چطور وارد این تخم مرغ‌ها می‌شوند؟ ملا که حسابی تعجب کرده بود، گفت: در طول تمام زندگی‌ این سوال را می‌پرسیدم که پرندگان چطور از تخم خارج می‌شوند، حالا تو آمدی و مشکلی به مشکلات من اضافه می‌کنی؟.

پند: «چطور می‌توانم از مشکلات، محدودیت‌ها و غم و اندوه رها شوم؟ شاید راه‌حل در همین سوال باشد. من چطور وارد مشکلات شدم؟ یاد مثل معروفی افتادم: «به من بگو از کجا آمده‌ای، تا به تو بگویم کجا بروی».

نکته قابل توجه اینکه خسوس کاندلاس نامه‌ای به علی کفاشیان نوشته و در حالی قید حضور روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران را زده که پس از 8 ماه به ایران برگشت و با گرفتن حق و حقوق گذشته خود راهی اسپانیا شد.

جالب‌تر اینکه او با وجودی که مدت‌ها جواب پیام‌های کمیته فوتسال را نمی‌داد گزینه‌اصلی هدایت تیم ملی فوتسال بود و عجیب‌تر اینکه خسوس نتایج خاصی هم با تیم ملی کسب نکرده بود ولی کمیته فنی و فوتسال اصرار زیادی به حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت ایران داشتند که سرانجام به خواسته خود نرسیدند!

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز