خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با ایلنا:

ترافیک سنگین در محورهای ورودی تهران / ثبت بیش از 13 میلیون تردد در 24 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۲۰۰

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه در هفته پایانی شهریورماه همه روزه ترافیک پر حجمی را در محورهای منتهی به استان های شمالی به خصوص مازندران خواهیم داشت، گفت: با توجه به حجم ترافیک در محورهای ورودی تهران به مسافران توصیه می شود پیش از ظهر امروز اقدام به برگشت کنند.

یاسر خالدی در گفت وگو با ایلنا با اشاره به ترافیک پرحجم در ورودی کندوان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در ورودی کندوان در مسیر جنوب به شمال در محدوده بیلقان سنگین است و همچنین در محورهای منتهی به شهر تهران هم ترافیک پر حجمی در جریان است.

وی ادامه داد: به غیر از مسیری که گفته شد؛ در سایر محورها تردد عادی و روان است.

 سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به افزایش زمان سفر در محور کرج – چالوس گفت: زمان سفر در این محور در حال حاضر 260 دقیقه است در حالی که در حالت عادی مدت زمان سفر 170 دقیقه است.

خالدی ادامه داد: پیش بینی می شود از ساعت 14 امروز ترافیک به سمت ورودی تهران در مسیرهای هراز، فیروزکوه و چالوس بسیار سنگین شود بنابراین به مسافران توصیه می شود قبل از ظهر در مسیر برگشت به تهران قرار بگیرند.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی اعمال شده در محورها برای تسهیل در تردد مسافران اظهار کرد: در محور کرج- چالوس از 14 امروز تا 2 بامداد فردا سه شنبه 21 شهریورماه از کرج تا مرزن آباد تردد ممنوع می شود و از ساعت 17.30 دقیقه تا 2 بامداد از 15 کیلومتری جنوب مرزآباد( محدوده پل دزد بن) به سمت کرج مسیر یک طرفه می شود.

خالدی گفت: طی 24 ساعت گذشته 13 میلیون و 80 هزار تردد ثبت شده است که نشان می دهد تردد رشد 13 درصدی نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته داشته است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه پیش بینی می شود هفته آینده که هفته پایانی شهریور ماه است سفرهای تابستانی به اوج خود برسد، گفت: پیش بینی می شود در هفته آینده همه روزه از ساعت 16 تا 22 ترافیک سنگینی در محورهای کرج- چالوس، تهران- فزوین – رشت و تهران- فیروزکوه به وجود بیاید.          

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز