خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

آنتیگا: پیروزی بر تونس آسان نبود/ فتحی: می‌خواستم از تمام بازیکنان استفاده کنم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: از پیروزی در بازی نخست بسیار خوشحالم، اما باید بگویم که پیروزی برابر تونس چندان هم آسان نبود.

به گزارش ایلنا، استفان آنتیگا پس از پیروزی 3 بر صفر برابر تونس در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم توانستیم پیروز شویم. البته در 3 ست متوالی هم بردیم. بازیکنانم در زمین جدی بازی می‌کنند. خطاهای کمی را مرتکب شدیم اما در مجموع پیروزی بر تونس چندان آسان هم نبود.

وی متذکر شد: تغییراتی که داشتیم خوب بود. بعضی بازیکنانم قدرت نمایش بیشتری را پیدا کردند. برد در بازی اول حس خوبی دارد و بهترین آمادگی برای رویارویی با روسیه نیز محسوب می‌شود.

کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم در نشست خبری گفت: خوشحالم که بازی امروز را بردیم. بازی اول همیشه در رقابت‌های جهانی برای هر تیمی دشوار است. برای ما بازی اول آنقدرها هم دشوار نبود. منتظر بازی فردا در برابر روسیه هستیم و امیدوارم که روسیه را هم ببریم.

وی همچنین در مورد بازی فردا خاطرنشان کرد: در بازی امروز متعادل بازی کردیم و از تمام پتانسیل خود استفاده نکردیم، چون باید انرژی خود را در طول این مسابقات طولانی ذخیره کنیم. جام جهانی مشکل‌ترین رقابت در سطح دنیا محسوب می‌شود. فردا در برابر روسیه قرار خواهیم گرفت. از تیم روسیه هراسی نداریم. چند بار در همین تابستان توانستیم روسیه را شکست دهیم و قصد داریم باز هم روسیه را ببریم.

فتحی مکاور، سرمربی تیم ملی والیبال تونس هم با حضور در این نشست خبری درمورد بازی با لهستان اظهار داشت: بازی امروز در برابر قهرمان جهان برای ما دشوار بود. قصد داشتم تا حد ممکن به هر بازیکنی فرصت بازی با لهستان را بدهم. در این رقابت‌ها، یازده بازی داریم که امیدوارم بازی به بازی پیشرفت خوبی حاصل شود و بر دانسته‌هایمان اضافه کنیم. امروز هم با همین هدف وارد زمین شدیم و در برابر لهستان قرار گرفتیم.

مارون گارسی، کاپیتان تیم ملی والیبال تونس هم خاطرنشان کرد: در اولین بازی در برابر قهرمان جهان قرار گرفتیم. از نظر من که خوب جنگیدیم. اما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و خوب دفاع نکردیم. باید دریافت هایمان را قوت ببخشیم تا اشتباهات مان کم تر شود.

کد خبر : ۳۰۳۷۳۱