خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران وبیدگل

تظاهرات مردم آران و بیدگل در ۱۷ شهریور ۵۷ سند افتخارات این شهراست

فرماندار آران و بیدگل گفت: تظاهرات عظیم مردم دارالشهدای آران و بیدگل در ۱۷ شهریور ۵۷ سندی بر افتخارات این شهرستان است.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل، «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار آران و بیدگل ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور ۵۷ و شهدای این رخداد تاریخی گفت: دارالشهدای آران و بیدگل، همپای امت اسلامی و واقعه جمعه سیاه در تهران، شاهد تظاهرات عظیم و گسترده مردم بود و شهادت شهیدان محمدرضا (جواد) عبداللهی و علی خدمتی از غیورمردان این خطه، سندی بر افتخارات دیار شهیدان در این روز مهم بود.

وی افزود: ۱۷ شهریور ماه، یادآور ایثار و جانفشانی شهدای والامقامی است که در میدان ژاله تهران، دلاورمردی و رشادت خود ر ا ثبت نمودند و شهادت شهیدان سرافراز محمدرضا (جواد) عبداللهی و علی خدمتی در لبیک به ندای خمینی کبیر در مبارزه با ماموران رژیم منحوس پهلوی، یکی از روزهای به یاد ماندنی را در این شهرستان رقم زدند.

معینی‌نژاد خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن خاطرات افتخار آمیز آن دوران و شهدای این روز که سرافرازانه در جهت اعتلای این میهن و دفاع از ارزش‌ها کوشیدند ضامن حیات و بقای نظام است و انتقال پیام‌ها و ارزشهای والای ایثارگریهای شهدا بر همگان لازم است.

وی ۱۷ شهریور ۵۷ را سرآغاز فصل خونینی از حماسه همیشه جاوید میهن اسلامی ذکر و تصریح کرد: بی‌شک پاسداشت مقام والای شهدای گلگون کفن، پاسداشت ارزشهای ماندگار ایران اسلامی است.

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و حماسه آفرینان این رخداد، بر تارک تاریخ این مرز و بوم به عنوان نگهبانان انقلاب اسلامی تا همیشه جاوید خواهد درخشید.

کد خبر : ۳۰۳۶۷۶