خبرگزاری کار ایران

روند جستجو در اینترنت تسهیل می شود

سرویس 3 سامانه ای است که ایده اولیه آن ارسال محتوای چندرسانه ای متنوع از طریق اینترنت نسل 3و 4با حفظ سرعت و کیفیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا با افزایش ضریب نفوذ اینترنت به ویژه اینترنت همراه در کشور، ارائه محتوای بومی فاخر و متناسب با نیاز کاربر ایرانی ضرورتی غیرقابل انکار است.

بر این اساس سامانه سرویس 3 که بر اساس همین ضرورت، توسط تیمی از متخصصین حوزه نرم افزار راه‌اندازی شده است، گامی نوین جهت ارائه محتوای چند رسانه ای محسوب می شود.

 این سامانه که تحولی در پخش آنلاین ویدئو ایجاد خواهد کرد بر بستر نرم افزار تلفن همراه و وب سایت امکان مشاهده فایلهای ویدئویی کوتاه را به کاربران می ‌دهد.

سرویس 3 سامانه ای است که ایده اولیه آن ارسال محتوای چندرسانه ای متنوع از طریق اینترنت نسل3و4 با حفظ سرعت و کیفیت است با ارائه محتوای صوتی و تصویری بر اساس سلیقه کاربر ایرانی، روند طولانی جستجو در اینترنت برای دریافت محتوای مورد نظر را حذف کرده است.

به گفته طراحان این سامانه، دسته ‌بندی‌ های متنوع آموزشی، سرگرمی، هنری، ورزشی، فرهنگی و ... دسترسی مخاطبین برنامه به ویدئوهای این سامانه را تسهیل کرده است، از مزایای این سامانه میتوان به طراحی نرم ‌افزار تلفن همراه با استفاده از جدیدترین روشهای تولید نرم ‌افزار، رابط کاربری ساده، گرافیک کاملا مدرن، امکان پخش آنلاین ویدئو وانتخاب کیفیت ویدئوها با توجه به سرعت اینترنت کاربران اشاره کرد.

راه‌اندازی سامانه‌هایی مانند سرویس3، این امید را ایجاد می‌کند که وابستگی به محتوا و سامانه‌های خارجی کاهش یافته و کاربر ایرانی بتواند از خدمات نوین بر بستر باند پهن استفاده کند.

گفتنی است که دسترسی به این سامانه و امکان دانلود نرم‌افزار تلفن همراه آن از طریق وبسایت service3.ir برای کلیه کاربران فراهم شده است.

 

کد خبر : ۳۰۳۶۵۴