خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

روس‌ها از سد ونزوئلا گذشتند/ پیروزی قاطعانه یانکی‌ها بر کانگوروها

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۶۴۰

تیم ملی والیبال روسیه در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 والیبال از سد ونزوئلا گذشت.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ملی والیبال روسیه و ونزوئلا در سالن هاماماتسو آرنا برگزار شد که در این مسابقه شاگردان ولادیمیر آلکنو موفق شدند نخستین پیروزی خود را کسب کنند.

در این مسابقه با وجود اینکه بازیکنان ونزوئلا بسیار تلاش کردند تا حداقل یک ست را به نام خود تمام کنند اما موفق نبودند و روس‌ها در 3 ست متوالی و با امتیازهای 29 – 27، 25 – 16، 25 – 15 حریف خود را از پیش رو برداشتند تا 3 امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند. پیش از این مسابقه تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر یک مغلوب آرژانتین شد.

روس‌ها از سد ونزوئلا گذشتند/ پیروزی قاطعانه یانکی‌ها بر کانگوروها برتری آمریکا مقابل کانگوروها

در ادامه سیزدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال تیم ملی آمریکا در سومین مسابقه این رقابت‌ها در شهر هیروشیما به مصاف استرالیا رفت و 3 بر صفر این تیم را شکست داد. ملی پوشان آمریکا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 12 و 25 بر 15 استرالیا را شکست دادند تا بعد از ایتالیا و آرژانتین سومین پیروز روز نخست جام جهانی 2015 باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز