خبرگزاری کار ایران

عرضه «نغمه‌های محمدی» در شبکه نمایش خانگی

فیلم «نغمه‌های محمدی» کارگردان مشترک شهرام علیدی، محمود رضا ثانی، رضا عبیات و سیاوش ابراهیم‌زاده وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «نغمه‌های محمدی» روایت کلی ست از نغمه‌ها، آهنگ‌ها و تصنیف‌هایی که در خصوص حضرت محمد (ص) سروده یا خوانده شده است. در این اثر آیین‌ها و مناسک کشور‌های اسلامی همچون ترکیه، پاکستان، هند، کنیا، سودان، عراق و مصر در خصوص پیامبر مسلمانان جهان حضرت محمد (ص) تصویر شده است.

موسسه رسانه‌های تصویری با هدف ترویج و اشاعهٔ ارزش‌های دینی و اسلامی در شبکه نمایش خانگی و به منظور حمایت از آثار فرهنگی- دینی اقدام به تولید، تکثیر و توزیع گسترده مستند «نغمه‌های محمدی» همزمان با نمایش فیلم محمد (ص) نموده است.

در تولید این اثر اشکان اشکانی، رضا عبیات، محمدرضا جهان پناه، سیاوش ابراهیم‌زاده و عماد خدابخش به عنوان تصویر بردار، مسعود سخاوت دوست آهنگساز و محمد علی حسین‌نژاد در مقام تهیه کننده حضور داشته‌اند. پیش از این نیز موسسه رسانه‌های تصویری فیلم «خراسان سرزمین آفتاب» به کارگردانی پیمان نهان قدرتی را که به معرفی و شناخت تاریخ، اماکن مذهبی و گردشگری و همچنین برخی از آداب و سنن مردم شهرهای مختلف استان خراسان می‌پردازد را روانه شبکه نمایش خانگی کرده بود.

کد خبر : ۳۰۳۶۱۲