خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه خیابان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا گفت: انتظار می‌رود که از برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه خیابان جلوگیری شود تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، محمد مهدی مظفری در دومین جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر این شهرستان، هدف از برگزاری این جلسه را توسعه گردشگری داخلی، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای تابستان تاکنون خدمات رضایتمندی به مسافران ارائه شده و این امر باید تداوم داشته باشد.

مظفری، موضوع سفر و گردشگری را امری فرابخشی دانست و افزود: عملکرد ادارات و نهاد‌های متعددی در این امر تاثیرگذار بوده که نیازمند ایجاد تعامل، هماهنگی و همسوئی ارگان‌ها با اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان می‌باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا با تأکید بر ورود حجم بالای گردشگر در ایام پایانی فصل تابستان، تعمیر خرابی دستگاه‌های خود‌پرداز، ساماندهی خودروهای عرضه کننده میوه و تره بار در محل روبروی امام زادگان آستارا، نظارت بر کیفیت نان، معرفی جامع مراکز مختلف گردشگری و ساماندهی حفاری‌های مربوط به ادارات برق، آب و گاز در حاشیه خیابان‌ها را خواستار شد.

مظفری با اشاره به لزوم نظارت و ساماندهی بیشتر بر مسافر کاشانه‌ها، خاطرنشان کرد: انتظار داریم از برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه خیابان جلوگیری شود تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی در پایان سخنانش خواستار برگزاری جشنواره‌های متنوع شد و افزود: با برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌توانیم جاذبه‌های گردشگری این شهرستان را به مسافرین و گردشگران بهتر معرفی کنیم.

کد خبر : ۳۰۳۵۹۱