خبرگزاری کار ایران

حرف مجیدی، حرف من است؛

مظلومی: من نمی‌توانم کرار را اخراج کنم/بازیکن یک میلیونی نداریم!

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۵۴۱

سرمربی تیم استقلال گفت: اخراج کرار جاسم در حیطه اختیارات من نیست و باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی درباره حاشیه‌های اخیر کرار جاسم گفت: در هر تیمی بازیکن بی انضباطی می‌کند و وظیفه ما است جلوی او را بگیریم. کرار در اردوی ما آخر شب نزد من آمد تا اجازه بگیرد و برای حضور در کنار خانواده‌اش اردو را ترک کند اما من با توجه به اینکه بچه‌های دیگر تیم همین درخواست را کرده بودند، مخالفت کردم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: صبح خبردار شدم او ساعت ۱۲ شب اردو را ترک کرده و صبح هنگام صرف صبحانه برگشته و با فرزاد مجیدی مشاجره لفظی پیدا کرده؛ من پس از اینکه در جریان این اتفاق قرار گرفتم، به خاطر بی‌انضباطی او را اخراج کردم.

مظلومی تصریح کرد: من مسئولیت نظم و انضباط در اردوها را به مجیدی واگذار کرده‌ام و او عصای دست من است. حرفی که همکاران من می‌زنند حرف خود من است. به من اطلاع دادند و آمدم وی را از اردو اخراج کردم و به باشگاه نامه دادم کرار در اختیار کمیته‌انضباطی قرار بگیرد. وی در کمیته‌انضباطی اظهار ندامت کرد و از کادرفنی و کل مجموعه استقلال هم عذرخواهی کرد و به جای اخراج برای او جریمه‌ای در نظر گرفتیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: کرار با ما قرارداد دارد و مبلغ قراردادش را تا نیم فصل گرفته و از همان مبلغ او را جریمه می‌کنیم.

وی درباره مصاحبه‌های پیشکسوتان از جمله منصور پورحیدری که گفته بود کرار باید اخراج شود، نشانه اختلاف در مدیریت تیم نیست؟ گفت: نه ما هماهنگی کامل داریم. من به عنوان سرمربی نمی‌توانم بازیکن را اخراج کنم و باید او را در اختیار کمیته‌انضباطی قرار دهم و کمیته‌انضباطی هنوز تشکیل نشده؛ افشارزاده ماموریت رسیدگی به این پرونده را به نظری‌جویباری داده و تحقیق درباره این مسئله آغاز شده و تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی در تمرینات شرکت کند تا جلسه کمیته‌انضباطی تشکیل شود.

مظلومی درباره غیبت مربیان استقلال در تمرینات این تیم گفت: ما هیچ مشکلی برای تمرینات نداشتیم و برنامه تمرینات تیم با نظم و ترتیب خاصی با حضور مربیانی که داشتیم و با وجود غیبت ۷ تا ۸ بازیکن پیگیری کردیم. دو نفر از مربیان ما از قبل برای انجام سفر برنامه‌ریزی کرده بودند و همه چیز هماهنگ شده بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این شایعه که می‌گویند شب‌ها در اردو حاضر نبوده و اردوی تیم آن قدر آزاد بوده که کرار برادر همسرش را به اتاق پروپئیچ برده گفت: من خودم ۲۴ ساعته بالا سر تیم بودم و همان شب هم که این اتفاق افتاد ۱۲ شب با کرار صحبت کردم و اجازه خروج به وی ندادم. خودم معمولا سر صبحانه حاضر نمی‌شوم و این مسئله درست صبح اتفاق افتاد. ممکن است دور از چشم ما اتفاقاتی بیفتد. البته من از مسئله برادر خانم کرار خبر نداشتم و اگر می‌دانستم با آن برخورد می‌کردم.

مظلومی درباره اینکه بالاخره ریوالدو از این تیم جدا می‌شود یا خیر گفت: ۱۵ روز است این بازیکن در تمرینات ما حاضر نمی‌شود و گویا مشکل خانوادگی دارد. من رسما او را در اختیار باشگاه قرار دادم و موافقت خودم را با جدایی اش اعلام کردم. او پولی که گرفته را باید به باشگاه برگرداند.

سرمربی استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره فهرست قراردادهای منتشر شده این تیم و ابهامات درباره وجود بازیکنان با قیمت یک میلیون تومان در این فهرست گفت: ما بازیکن یک میلیونی نداریم. به جز 3 یا 4 بازیکن قراردادهای ما نسبت به باشگاه‌های دیگر هم درباره بازیکنان و هم مربیان قیمت پایین‌تری دارد. ما قراردادهای سال‌گذشته تیم را ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز