خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال ۲۰۱۵/نشست خبری سرمربیان تیم ها در هاماماتسو؛

ولاسکو: عاشق ایران هستم / کواچ: با تمام توان تلاش می کنیم

نشست خبری سرمربیان 6 تیم حاضر در مرحله نخست رقابت های جام جهانی 2015 والیبال در شهر هاماماتسو برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در شهر هاماماتسو که برای برگزاری مرحله نخست رقابت های جام جهانی 2015 والیبال به این شهر آمده اند امروز دوشنبه، 16 شهریور ماه برگزار شد. در این نشست سرمربیان تیم های ایران، آرژانتین، روسیه، لهستان، تونس و ونزوئلا حضور داشتند.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین که در بازی نخست باید برابر ایران قرار بگیرد در این نشست اظهار داشت: بازی اول برابر ایران برای ما دشوار است، چون همانطور که همه می‌دانید ایران تیم قدرتمندی است که نتایج خوبی را نیز در لیگ جهانی امسال کسب کرد. سال گذشته، آرژانتین در مسابقات جهانی 3 بر صفر از ایران شکست خورد، اما امیدوارم که این بار شاهد پیشرفت بیشتری در تیمم باشم و بتوانیم در حد و اندازه ایران ظاهر شویم. برای من این بازی خیلی خاص است، چون من قبلاً مربی ایران بودم ضمن اینکه من عاشق ایران هستم و تیم ملی این کشور تیم مورد علاقه من است.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو، مربی سابق ایران بود و بازیکنان من را به خوبی می‌شناسد. به نظر من، آرژانتین تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و والیبال را خوب بازی می کند. به هر حال ما هم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با موفقیت زمین را ترک کنیم.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه عنوان کرد: مسابقات سخت و مهمی در پیش است و کار سختی در این تورنمنت داریم.

فتحی المَکور‬، سرمربی تیم ملی والیبال تونس هم درخصوص رقابت های جام جهانی 2015 خاطرنشان کرد: بازی اول ما برابر قهرمان جهان یعنی لهستان است. باید خیلی خوش شانس باشیم که یک بازی رسمی را مقابل قهرمان جهان برگزار می‌کنیم. باید از این بازی نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم تیم من تجربه حاصل از این بازی را به کار بگیرد و والیبال تکنیکی را خوب بیاموزد.

استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان اظهار داشت: تونس اسپکرهای قدرتمندی دارد. من بازیکنان تونس را به طور کامل نمی‌شناسم. به هر حال می دانم که بازی اول بسیار مهم است و باید شروع خوبی را رقم بزنیم؛ پس نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

ناچی وینچنزو، سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا هم در این نشست خبری گفت: رقابت های سختی در این دوره از مسابقات با حریفان داریم، اما تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا از بازی اول عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در پایان مسابقات با رضایت ژاپن را ترک کنیم.

کد خبر : ۳۰۳۳۹۱