خبرگزاری کار ایران

داریوش فرهنگ از مخاطبان «محمد رسول‌الله» خواست؛

فیلم را نگاه کنیم؛ نه حاشیه‌هایش را

اگر من هم یکی از بازیگران فیلم نبودم دلم می‌خواست ببینم این گروه بین‌المللی چه کرده‌اند و چه نکرده‌اند؟ چه مسیری را برای سینما باز کرده‌اند و کدام جریان‌سازی رابه راه انداختند کدام نگاه ویژه به پیامبر و مسلمانان داشتند؟

داریوش فرهنگ بازیگر نقش ابوسفیان در فیلم «محمد رسول‌الله» در باره فیلم محمد رسول‌الله اینگونه به ایلنا؛ می‌گوید: اگر بخواهم حرف‌هایم غیرتکراری باشد باید اشاره کنم قبل از هر چیزی کنجکاوی تماشاگران برای دیدن و شنیدن دوران کودکی پیامبر(ص) همه را وسوسه می‌کند به عنوان یک مسلمان از زاویه‌ای مهرانگیز و مهربان به تماشای این فیلم بنشینند.

طبعا تبلیغات گسترده در این‌جاو آن‌جا و همه‌جا در استقبال مخاطبان موثر بوده‌ (حال بگذریم انگار اشقیاء‌ نباید در رسانه باشند مثل ابوسفیان) فیلمی با این حجم و اندازه و بودجه در سینما سابقه ندارد اگر من هم یکی از بازیگران فیلم نبودم دلم می‌خواست ببینم این گروه بین‌المللی چه کرده‌اند و چه نکرده‌اند؟ چه مسیری را برای سینما باز کرده‌اند؟ و کدام جریان‌سازی رابه راه انداختند؟ کدام نگاه ویژه را به پیامبر و مسلمانان داشتند؟

من خیلی علاقه‌مند نیستم درباره فیلمی که خود در آن سهم دارم حرف بزنم. فیلم به نمایش عمومی درآمده و اجازه دهید تمام گفته‌ها و ناگفته‌هایم را برای بعداز نمایش فیلم بگذارم. حال یک فرصتی پیدا شده با بودجه بسیار بسیار سنگین فیلمی ساخته شده که داعیه طراوت، تازگی و چشم‌نوازی دارد. داعیه مهر و مهربانی دارد. بیایید به خود فیلم نگاه کنیم؛ نه به حاشیه‌پردازی‌های آن. متاسفانه بعضی جاها در ایران و خارج از ایران بیشتر با نگاه سیاسی به فیلم نگاه می‌کنند.

در آخر باید گفت: « فیلم ها را باید دید نه آنکه گفت و نوشت»

کد خبر : ۳۰۳۳۴۲