خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتار رسایی و کوچک‌زاده را نمی‌پسندم/ بررسی برجام وظیفه ذاتی کمیسیون امنیت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی بنابر وظایف ذاتی خود کماکان به بررسی برجام خواهد پرداخت.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ ضمن تایید اظهارات اخیر رئیس مجلس درخصوص ادامه بررسی برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار داشت: تقریباً تمامی جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معطوف به بحث توافق و مسئله برجام است و مسئولان مربوطه نیز با حضور در کمیسیون توضیحات و اطلاعات لازم را در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گذارند.

وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات یادآور شد: این جلسات حتی پس از تشکیل کمیسیون ویژه نیز برگزار شده و در جلسات مختلف هم آقای صالحی به‌عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی و هم اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حضور داشتند و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بنابر وظایف ذاتی خود کماکان به بررسی برجام خواهد پرداخت.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط رسایی و کوچک‌زاده در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه بررسی برجام، اعلام کرد: رفتار رسایی و کوچک‌زاده را نمی‌‍‌‌پسندم. نمایندگان می‌توانند در جلسات کمیسیون‌ها حضور یابند و نظرشان را نیز مطرح کنند.

کد خبر : ۳۰۳۳۳۴