خبرگزاری کار ایران

معاون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خبر داد

400 ساعت دوره آموزشی برای فرهنگیان کاشان

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در تابستان جاری بیش از ۴۰۰ ساعت دوره آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا فاضل دربندی» افزود: ۲۵۰ ساعت آموزش روش تدریس ۱۰ درس جدید پایه نهم از جمله دوره‌های آموزشی است که با حضور ۴۵۰ نفر از دبیران دوره متوسطه اول برگزار شد.

وی اظهار کرد: دوره بازآموزی درس‌های پایه پنجم ابتدایی از دیگر دوره‌هایی است که با حضور ۱۵۰ نفر از آموزگاران این پایه تحصیلی به صورت کارگاه و شرکت در سایت فناوری و کارتیمی برگزار می‌شود.

به گفته وی، ۸۶ ساعت دوره آموزش روش تدریس از دوره‌هایی است که با حضور ۶۰ نفر از نیروهای «سرباز معلم» برگزار شده و شرکت کنندگان با آموزشهای روان‌شناسی تربیتی، اصول کلاس داری، روش‌ها و فنون تدریس و راهنمای تدریس دوره ابتدایی را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی، ۲۱۰ نفر آموزگاران مدارس دولتی و ۲۵ نفر از آموزگاران مدارس غیر دولتی از آموزش‌های تخصصی بهره‌مند می‌شوند که ۶۰ درصد محتوا در تابستان و بقیه در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه تغییر مقطع برخی دبیران و تغییر پایه آموزگاران دوره ابتدایی، کلاس آموزش این گروه از همکاران نیز در مهرماه برگزار خواهد شد.

فاضل افزود: دوره آموزشی بررسی مشکلات و بازخوردهای ارزشیابی توصیفی برای همه کارکنان دوره ابتدایی در گروه آموزگاران، مدیران و کار‌شناسان و دوره کارآفرینی برای آشنایی با نحوه راه اندازی شرکت‌های تعاونی کوچک از دیگر دوره‌های ضمن خدمت است که در مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش کاشان برگزار شده است.

کد خبر : ۳۰۳۱۹۳