خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

صعود صربستان، ایتالیا و کرواسی به جمع 8 تیم /امروز نبرد ایران با کانگوروها

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۱۸۸

مسابقات روز سوم واترپلوی جوانان جهان در آلماتی با صعود صربستان، ایتالیا و کرواسی به جمع هشت تیم پایانی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، سومین روز از هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی‌های این روز تیم های کرواسی،صربستان، ایتالیا و اسپانیا به ترتیب بر مونته‌نگرو، ایران، کانادا و قزاقستان غلبه کردند.

دو بازی ابتدایی از گروه C بود. جایی که ایران، صربستان، استرالیا و مکزیک در آن حضور دارند. در اولین بازی استرالیا با نتیجه ۲۵  بر ۸ مکزیک را شکست داد. در بازی دوم تیم ملی ایران مقابل صدرنشین این گروه به آب زد اما نتوانست مانع ثبت سومین پیروزی متوالی این تیم شود. صربستان این دیدار را با نتیجه ۱۸ بر ۶ به سود خود پایان رساند. این برای اولین بار در این تورنومنت بود که صرب ها در یک بازی کمتر از ۲۰ گل به ثمر می رساندند. با این حساب صربستان شش امتیازی شد و به عنوان سرگروه مستقیما به جمع 8 تیم پایانی راه یافت.

در بازی سوم ایتالیا و کانادا با هم دیدار کردند. ایتالیایی ها این دیدار را با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود خود به پایان رساندند. با کسب این پیروزی ایتالیا هم مانند صربستان شش امتیازی شد و در صورت رخ ندادن اتفاق عجیبی در دیدار این تیم مقابل ازبکستان آنها هم مستقیما به جمع 8 تیم راه خواهند یافت.

بازی چهارم را مصری ها با نتیجه ۲۴ بر ۸ از آفریقای جنوبی بردند. با این نتیجه امیدهای آفریقای جنوبی برای حضور در جمع ۱۲ تیم برتر تا حدود بسیار زیادی از بین رفت. دومین بازی این گروه اما از جذابیت زیادی برخوردار بود. همه منتظر بودند تا از کیفیت بازی کرواسی در این تورنمنت آگاه شوند. کرواسی پس از دو روز استراحت نخستین بازی خود را مقابل مونته نگرو انجام داد. کروات ها در این دیدار خوش درخشیدند و با نتیجه ۱۴ بر ۷ پیروز از استخر آلماتی خارج شدند. با توجه به قدرت دو تیم دیگر این گروه می توان از همین لحظه کرواسی را هم در جمع هشت تیم برتر دید.

در دو بازی بعدی از گروه B هم چشم بادامی ها مغلوب حریفان اروپایی خود شدند. در نخستین بازی یونان ۲۵ بر ۸ چین را شکست داد و مجارستان هم ۱۶ بر ۹ از سد ژاپن گذشت.

در آخرین بازی روز سوم هم قزاقستان در استخر مملو از تماشاچی شهر آلماتی مقابل اسپانیا به آب زد. قراق ها در این دیدار نتوانستند مقابل ماتادورهای جنگجو بایستند و ۲۱ بر ۱۳ دومین شکست خود را تجربه کردند.

در ادامه این مسابقات امروز (دوشنبه) شش دیدار برگزار می شود. سه دیدار پایانی فردا شب بدون شک برای واترپلودوست ها ایرانی از همه مهم تر است. دیدار مجارستان – هلند که برای تثبیت صدرنشینی مجارها برابر پدیده این دوره از مسابقات جذاب است.

مسابقه دوم که در آن ملی پوشان واترپلو از ساعت  ۱۷:۰۰ (۱۵:۳۰ تهران) به جنگ پسران استرالیایی می روند. این بازی از طریق سایت فینا (فیناتیوی) به صورت زنده پخش خواهد شد. استرالیایی ها پس از نمایش قابل قبول ملی پوشان مقابل صربستان ساعت ها پس از بازی ایران در هتل محل اقامت مشغول تماشای این مسابقه بودند. در آخرین دیدار هم قزاقستان میزبان باید مقابل تیم پرتلاش کانادا به آب بزند تا تکلیف سومین تیم گروه D زودتر مشخص شود. در این گروه اسپانیا و ایتالیا اول و دوم هستند.

نتایج کامل روز سوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان– آلماتی۲۰۱۵:

یکشنبه(۱۵ شهریور ۱۳۹۴)

    استرالیا ۲۰ – مکزیک ۵

    صربستان ۱۸ – ایران ۶

    ایتالیا ۱۶ – کانادا ۱۱

    مصر ۲۴ – آفریقای جنوبی ۸

    مونتنگرو ۷ – کرواسی ۱۴

    یونان ۲۵ – چین ۸

    مجارستان ۱۶ – ژاپن ۹

    قزاقستان ۱۳ – اسپانیا ۲۱

برنامه بازی های چهارمین روز:

دوشنبه(۱۶شهریور ۱۳۹۴)

    ازبکستان – ایتالیا

    کرواسی – مصر

    ژاپن – مونتنگرو

    هلند – مجارستان

    ایران – استرالیا

    کانادا– قزاقستان

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز