خبرگزاری کار ایران

مدل‌ها کارت صلاحیت دریافت می‌کنند

کارگروه ساماندهی مد و لباس در نظر دارد از اولین سری مدارک پایان دوره و کارت صلاحیت در حوزه مدلینگ رونمایی گرداند.

به گزارش ایلنا؛ این کارگروه براساس رسالت فرهنگی خود با تصویب سرفصل‌های آموزشی برگرفته شده از مباحث و آموزه‌های دینی مرتبط، روش‌های فنی نمایش و ارائه محصول بدون تبرج و خودنمایی و بررسی منابع تحقیقی در سطح بین‌المللی مدلینگ ضمن بومی‌سازی و توجه به ارزش‌های اسلامی ایرانی این حوزه، برای نخستین بار در کشور اقدام به برگزاری اولین دوره مدلینگ نمود، که در آن افراد بعد از گذراندن ۶۵ ساعت آموزش و طی دوره‌های مدلینگ و موفقیت در امتحانات، ضمن دریافت کارت صلاحیت، تحت پوشش این کارگروه قرار گرفته‌اند و لازم به ذکر است صرفا کسانی که دارای این کارت هستند قابلیت فعالیت دارند.

کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد ضمن ارائه اولین سری مدارک پایان دوره و معارفه اولین گروه از نفرات مدلینگ، از کارت صلاحیت مدلینگ رونمایی نماید.

این مراسم در روز سه شنبه۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۰صبح در تالار رودکی واقع در خیابان حافظ، پائین‌تر از چهار راه کالج، بلوار استاد شهریار با حضور شخصیت‌های فرهنگی، فعالان حوزه مدو لباس و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی این کارگروه با شماره ۶۶۷۲۲۳۱۱ تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی iranmode. com مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۰۳۱۵۸