خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۵ والیبال؛

بازی ایران و آرژانتین شبیه‌سازی شد! /پیروزی ایران در دیدار نمایشی

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۱۲۱

مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی والیبال 2015 در شهر هاماماتسو دیدار ایران و آرژانتین را شبیه‌سازی کردند.

به گزارش ایلنا، جام جهانی والیبال 2015 از روز سه‌شنبه با دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین از ساعت 7:40 به وقت ایران در شهر هاماماتسوی ژاپن آغاز خواهد شد.

در کلینیک داوری مسابقات، مسئولان برگزار کننده این مسابقات در شهر هاماماتسو امروز در سالن هاماماتسو آرنا برای تمرین کردن برگزاری مسابقه بر اساس آخرین قوانین داوری و پروتکل برگزاری از جمله سرود کشورها و ... دیدار تیم های ایران و آرژانتین را با حضور دو تیم محلی در رده نوجوانان شبیه سازی کردند.

بازیکنان این دو تیم طبق روال قانونی مسابقات جهانی ابتدا آماده شدند و سپس برای یکی از تیم ها سرود ملی ایران و برای تیم دیگر سرود ملی کشور آرژانتین از سالن پخش شد. منشی های مسابقه هم سعی کردند در هنگام تعویض نام بازیکنان را در قالب دو تیم ایران و آرژانتین اعلام کنند.

نکته جالب این بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود تیمی که در نقش ایران بازی می کرد، خاتمه یافت.

تیم ملی والیبال ایران روز سه شنبه، 17 شهریور ماه از ساعت 7:40 صبح به وقت ایران، در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2015 در شهر هاماماتسوی ژاپن برابر آرژانتین قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز