خبرگزاری کار ایران

با اشک‌های او منقلب شدم؛

پرز: کاسیاس مجبور شد از رئال جدا شود/ نباید با درخواستش موافقت می‌کردم!

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۵۲۱

رئیس باشگاه‌ رئال‌ همچنان درباره جدایی غریبانه ایکر کاسیاس مجبور است به رسانه‌ها پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز که با شبکه رادیویی«کادنا سر» گفت‌وگو می‌کرد درباره جدایی غریبانه ایکر کاسیاس که 17 سال باشکوه را در باشگاه‌کهکشانی‌ها سپری کرده بود، گفت: کاسیاس 2 سال سخت را در باشگاه پشت‌سر گذاشته بود. برخی هواداران که به عملکرد او اعتراض داشتند با سوت‌های ممتد واکنش منفی نشان می‌دادند و این‌جا بود که من درباره ایکر اشتباه کردم. البته برخی رسانه‌ها هم نقش پررنگی در این باره داشتند.

وی افزود: ایکر قبل از جدایی‌اش یک روز پیش من آمد و تقاضا کرد راه جدایی او و پیوستن به پورتو را هموار کنم. من به احترام او با این خواسته موافقت کردم. ایکر از من خواست در یک نشست‌خبری بدون اینکه کسی همراهش باشد، از هواداران خداحافظی کند. اینجا بود که اشتباه کردم. من نباید با این خواسته او موافقت می‌کردم. با مشاهده نشست‌خبری او منقلب شدم.

پرز متذکر شد: همان شب با ایکر تماس گرفتم و خواهش کردم اجازه بدهد خداحافظی بهتری برای او ترتیب بدهیم که او هم پذیرفت. هنوز هم از جدایی کاسیاس دفاع می‌کنم چون شرایط باعث شده بود ایکر احساس درماندگی کند. انتقال او به پورتو، بهترین راه حل ممکن بود. من همیشه اولین حامی او بودم.

رئیس باشگاه مادریدی همچنین خاطرنشان کرد: سوت زدن برخی هواداران ناراضی علیه ایکر یعنی سوت‌زدن علیه هم ما. این اشتباهی بود که از برخی هواداران انجام دادند و ایکر را مجبور کردند از باشگاه جدا رئال جدا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز