خبرگزاری کار ایران

سری A در ایستگاه دوم؛

یوونتوس و آلگری روی نوار شکست/ شب باشکوه رمی‌ها در المپیکو

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۴۱۵

رم دومین شکست متوالی را هم به یوونتوس تحمیل کرد تا شاگردام آلگری شروعی ناامیدکننده در سری A داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از هفته دوم سری ‏A رم از ساعت 20:30 در ورزشگاه المپیکو میزبان یوونتوس بود که رمی‌ها المپیکو را بر سر آلگری و شاگردانش آوار کردند تا دومین شکست مدافع عنوان قهرمانی هم رقم بخورد.

ترکیب رم: شزنی، مانولاس، دینیه، کیتا، فلورنزی، پیانیچ، ناینگولان، ده روسی، صلاح، یاگو فالکه، ژکو

ترکیب یوونتوس: بوفون، کاسرس، لیششتاینر، اورا(اخراج)، کیه‌لینی، بونوچی، پادوین، پوگبا، استورارو، دیبالا، ‏مانژوکیچ

شاگردان آلگری در حالی به پایتخت ایتالیا سفر کرده بودند که هفته نخست مقابل اودینزه تن به شکست داده بودند و برای اعاده حیثیت از قهرمان سریA به ورزشگاه المپیکو پا گذاشته بودند ولی شب آنها نبود تا دومین شکست متوالی را متحمل شوند.

نیمه‌نخست این دیدار پر برخورد که اخراج پاتریس اورا هم در پی داشت با تساوی بدون‌گل به پایان رسید تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم داستان متفاوتی رقم خورد چراکه دقیقه 61 میرالم پیانیچ بازیکن بوسنیایی رمی‌ها به زیبایی روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه دروازه بوفون را باز کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

در ادامه اورا دقیقه 78 از بازی اخراج شد تا کار یووه برای جبران گل خورده سخت‌تر شود و همین مساله کار دست راه‌راه‌پوشان داد و دقیقه 79 ادین ژکو روی ارسال از جناح چپ روی سر کیه‌لینی بلند شد و به زیبایی دروازه بوفون را باز کرد تا تیمش را 2 بر صفر پیش بیندازد.

اگرچه دقیقه 87 پائولو دیابالا روی ضد حمله موفق شد دروازه رمی‌ها را باز کند ولی این گل نتوانست مانع شکست آلگری و تیمش در المپیکو شود.

یووه با این شکست بدون امتیاز در رده هجدهم جدول 20 تیمی سری A جای گرفته و رم هم با این پیروزی 4 امتیازی شد تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

نتایج و ادامه هفته دوم برنامه این رقابت‌ها به این شرح است:

رم 2 - یوونتوس یک

اتالانتا- فروزینون

تورینو- فیورنتینا

کارپی- اینتر

اودینزه- پالرمو

کیه‌وو- لاتزیو

جنوا- ورونا

ناپولی- سمپدوریا

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز