خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت اعلام شد

کسب رتبه‌ نخست طرح تکریم ارباب‌رجوع بنادر و دریانوردی خوزستان

در آیینی با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان از اداره کل بنادر و دریانوردی استان به‌عنوان دستگاه اجرایی حائز رتبه نخست در زمینه‌ی تکریم ارباب‌رجوع تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با ارزیابی به عمل آمده از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در زمینه‌ طرح تکریم ارباب‌رجوع و کسب رتبه‌ نخست بین دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان که منجر به کسب بالاترین امتیاز شده است، از این اداره کل با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در این آیین که مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خوزستان به مناسبت هفته دولت، گرد هم آمده بودند، ضمن معرفی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به‌عنوان دستگاه برتر به جهت کسب  رتبه‌نخ ست در طرح تکریم ارباب‌رجوع، از مدیریت شایسته‌ سعداله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، و  تلاش‌های آحاد  کارکنان کوشای این اداره کل به جهت اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

در ادامه‌ این آیین که استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، به مناسبت تقارن روز کارمند و هفته‌ دولت، از کارمندان نمونه‌ دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان نیز تقدیر شد.

آقایان ابوطالب گرایلو معاون واحد دریایی و بندری، مهدی مردانی کارشناس مخابرات و الکترونیک و عقیل حیاتی کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی این اداره کل، طی این آیین به‌عنوان کارمندان نمونه استانی معرفی و با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۰۱۳۶۰