خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳سال‌جهان-امارات؛

حسین آبادی امتیازآورترین بازیکن مقابل آرژانتین شد

پشت خط زن تیم والیبال زیر 23 سال ایران در دیدار به آرژانتین موفق به کسب 15 امتیاز شد تا عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم کشورمان در این دیدار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر 23 سال ایران ساعت 12:30 امروز، یکشنبه برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی رقابت های قهرمان جهان رو در روی آرژانتین قرار گرفت و با قبول شکست 3 بر یک مقابل این تیم فردا باید برای کسب عنوان هفتمی مسابقات تلاش کند. بازی با آرژانتین با اتفاقی غیر منتظره همراه شد که در اواسط ست نخست پوریا فیاضی، کاپیتان تیم زیر 23 سال با مصدومیت از ناحیه کتف همراه شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

محمدرضا حسینی پویا جایگرین وی شد و توانست با ارائه نمایشی قابل قبول یکی از امتیازآورترین بازیکنان ایران در این دیدار باشد. حسینی پویا ضمن شرکت در دریافت اول تیمی، موفق به کسب 14 امتیاز برای ایران شد و در کنار جواد حسین آبادی که 15 امتیاز کسب کرده بود بیشترین سهم را در امتیازآوری تیم داشته باشند.

ایران مثل سایر بازی های خود در این رقابت ها عملکرد خوبی در سرویس داشت و توانست 4 امتیاز مستقیم سرویس در مقابل 3 امتیاز حریف کسب کند اما در دفاع، حریف نمایش بهتری داشت و موفق شد 17 دفاع مستقیم داشته باشد در حالیکه این تکنیک برای ایران 13 امتیاز به همراه داشت.

ایران در سایر فاکتورهای بازی عملکردی نزدیک به حریف داشت و توانست 46 امتیاز از اسپک و 24 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کند و در نهایت با مجموع امتیازات 86 بر 91 نتیجه را 3 بر یک به حریف واگذار کرد.

کد خبر : ۳۰۱۳۱۷