خبرگزاری کار ایران

مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور

پارسال۱۲هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شد

مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۲هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شد که از این مبلغ هزار میلیارد تومان بابت همراهی در طرح سلامت انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم‌شهر, علیرضا احمدزاده ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز تخصصی ام. آر. آی بیمارستان ولیعصر با بیان اینکه بیش از ۴۰میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند افزود:  نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش هستند و خدمت به قشر ضعیف و مولد جامعه افتخاری برای ماست.

وی افزود: ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی حفظ سلامت بیمه‌شدگان است و این رسالت به دو شکل روش درمان مستقیم و خرید خدمت از موسسات دیگر انجام می‌شود.

مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور به حمایت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان اشاره کرد و گفت: سلامت و درمان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی دولت است و در این راستا سازمان‌های بیمه‌گر همراهی خوبی در اجرای طرح تحول سلامت داشتند.

احمد زاده اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۲هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شد که از این مبلغ هزار میلیارد تومان بابت همراهی در طرح سلامت انجام شد.

وی افزود : در سال‌جاری ۱۶هزار و 200میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شد و سه هزار میلیارد صرف همراهی طرح سلامت شد.

احمد زاده با بیان اینکه سعی می‌کنیم خدماتی که ارایه می‌شود با کیفیت باشد و عدالت دسترسی برای بیمه‌شدگان انجام شود تصریح کرد: توجه به کیفیت درمان در سازمان تامین اجتماعی ریشه قدیمی دارد و تلاش می‌کند تا خدمتی که ارایه می‌دهد منطبق با استانداردهای باشد که موظف به انجام آن است.

وی اظهار کرد: دسترسی عادلانه و امکان استفاده از خدمات متنوع در دستور کار تامین اجتماعی‌ست.

احمد زاده با بیان اینکه بیش از ۳۶پروژه درمانی در کشور در حال احداث است اظهار کرد: بیش از این تعداد نیز در دستور کار طراحی قرار داد تا در سطح کشور امکان دسترسی مستقیم برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی فراهم شود.

وی همچنین از برگزاری آزمون و جذب نیرو برای بیمارستان فوق تخصصی قلب شهرستان قائم‌شهر خبر داد که در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۱۱۹۷