خبرگزاری کار ایران

طی ۵ ماه گذشته

حکم پلمپ27 باشگاه ورزشی در گیلان صادر شد

در 5 ماه گذشته 27 باشگاه ورزشی به دلیل عدم دریافت مجوز فعالیت و عرضه و فروش مکمل‌های غذایی حکم پلمپ دریافت کردند.

به گزارش ایلنا،  کارشناس مسئول  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: برآیند همکاری مستمر مسئول امور باشگاهها، روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها،کارشناسان ورزشی و واحد بازرسی این اداره در 5 ماه گذشته منجر به اخطار به 25 باشگاه به دلیل عدم رعایت نرخ نامه، عدم رعایت بهداشت، فقدان مربیان کارت‌دار، نبود مدیر باشگاه و مراعات نکردن حال همسایگان و همچنین صدور حکم پلمپ برای 27 باشگاه به جهت عدم دریافت مجوز فعالیت و عرضه و فروش مکمل‌های غذایی شد.

خیرالله رضایی با اشاره به اینکه هدف از این بازدیدها ارشاد و بعضاً تفهیم قوانین و مقررات به برخی باشگاه‌ها که به هر ترتیبی بدنبال کسب درآمد هستند بوده، از سلامت اغلب باشگاه‌هایی ورزشی ابراز رضایت کرد و افزود: در شش ماه گذشته از مجموع 113 بازدید تنها 27 باشگاه حکم پلمپ دریافت کردند.

وی با تاکید بر این نکته که اغلب مدیران اماکن ورزشی خود را ملزم به مراعات قوانین در تامین سلامت جسمی و روانی جوانان ورزشکار می‌دانند، ادامه بازرسی‌ها تا کسب نتایج مطلوب در همه اماکن ورزشی را الزامی دانست.

این کارشناس مسئول اداره کل ورزش و جوانان گیلان توجه ویژه به چگونگی مدیریت اماکن ورزشی را از آنجا که بعضا بر اثر بی‌مبالاتی مدیران  و مربیان باشگاه‌ها حوادث جبران ناپذیری دنبال خواهد داشت،از اولویت‌های این اداره کل برشمرد.

کد خبر : ۳۰۱۱۹۱