خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۰ درصد بودجه به استعدادیابی؛

سجادی: استعدادیابی فدراسیون‌ها 8 سال دیگر نتیجه خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۵۸

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی بین 6 تا 8 سال دیگر نتیجه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سیدنصرالله سجادی به برنامه گسترده دفتر استعدادیابی وزارتخانه با فدراسیون ها در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: برنامه ما از یک سال پیش آغاز شده و نتایج ارزشمند آن برای تیم های ملی، بین 6 تا 8 سال دیگر به ثمر خواهد نشست.

وی گفت: در تفاهم نامه مالی با فدراسیون ها 12 محور داریم که یکی از آن ها به موضوع استعداد یابی اختصاص دارد و فدراسیون های ورزشی موظف هستند حداقل 5 تا 10 درصد بودجه خود را به این موضوع تخصیص دهند.

معاون وزیر درباره جشنواره والیبال دختران نونهال نیز گفت: این جشنواره با حضور استان‌های سراسرکشور و با کمک فدراسیون والیبال برگزار شد و از روز گذشته هم بخش پسران آغاز شده است.

سجادی به رونمایی از فعالیت ها و دستاوردهای فدراسیون ها در موضوع استعدادیابی پرداخت و گفت: مهرماه امسال با حضور 26 فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران نمایشگاهی از این فعالیت ها به همراه کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی درعین حال اظهار داشت: براساس تفاهم نامه ای که اوایل سال93 به امضا رسیده است، برای مقاطع ابتدایی و راهنمایی و با لحاظ کردن آمایش سرزمین موضوع استعدادیابی صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز