خبرگزاری کار ایران

امروز تهران بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۵۴

براساس اعلام سازمان هوا‌شناسی از امروز درمای سواحل شمالی کشور افزایش پیدا می‌کند. همچنین شهرهای شرقی تهران شاهد بارش پراکنده و رعدوبرق خواهند بود.

به گزارش ایلنا، براساس تحلیل آخرین داده‌های سازمان هوا‌شناسی روز یکشنبه به‌طور موقت از میزان بارش در سواحل شمالی کشور کاسته شده و دمای هوا در سواحل شمالی به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از شمال غرب رشد ابر، رگبار موقتی باران، همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ‌ برخی نقاط هرمزگان رگبار موقت باران و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. در این مدت برای شرق کشور وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

آسمان امروز تهران نیمه ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد در این استان رخ می‌دهد، همچنین در شهرهای شرقی تهران احتمال بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

دمای تهران امروز در خنک‌ترین دما به ۲۲ درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین زمان به ۳۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین امروز شهرکرد با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان کشور و اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز