خبرگزاری کار ایران

مسابقات شنا جوانان جهان- سنگاپور؛

نسیمی‌شاد در 50 متر قورباغه سی‌وسوم شد/پایان کار آریا در شنای جوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۱۱۵

آریا نسیمی شاد تنها نماینده شنای ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان فینا با ثبت زمان 30 ثانیه و 23 صدم ثانیه در ماده 50 متر قورباغه با عنوان 32 به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (شنبه) آریا نسیمی شاد آخرین مسابقه خود را در پنجمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جوانان جهان برگزار کرد.

نسیمی شاد در خط ۹ دسته ششم این ماده به آب زد. شناگر جوان ایران ۵۰ متر را در ۳۰ثانیه و ۲۳صدم ثانیه شنا کرد و از بین ۶۱ شناگر درجایگاه ۳۳ ایستاد. او با این رکورد از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند تا پرونده شنای نماینده ایران در این مسابقات بسته شود.

در مرحله مقدماتی ۵۰ متر قورباغه، “نیکولا اوبروواک” از کرواسی با ثبت زمان ۲۸ثانیه و ۱۱صدم ثانیه اول شد. پس از او شناگرانی از لیتوانی و روسیه به ترتیب با یک و هشت صدم ثانیه اختلاف قرار گرفتند.

پنجمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جوانان جهان فینا از ۲۵ تا ۳۰ آگوست ۲۰۱۵ (سوم تا هشتم شهریور ۱۳۹۴) به میزبانی سنگاپور برگزار می شود. آریا نسیمی شاد تنها نماینده شنای ایران در این مسابقات بود که در ماده های ۵۰ ، ۱۰۰ و ۲۰۰متر قورباغه مسابقه داد.

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰متر قورباغه:

    “نیکولا اوبروواک” از کرواسی- ۲۸٫۱۱

    “آندرئوس سیدلاسکاس” از لیتوانی- ۲۸٫۱۲

    “آنتون چوپکوف” از روسیه- ۲۸٫۱۹

…..

۳۳,  آریا نسیمی شاد از ایران- ۳۰٫۲۳

 

رکوردهای آریا نسیمی شاد در پنجمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جهان فینا:

۵۰ متر قورباغه: ۳۰٫۲۳

۱۰۰متر قورباغه: ۱٫۰۵٫۱۷ (رکورد جوانان ایران)

۲۰۰متر قورباغه: ۲:۲۲٫۴۰

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز