خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم‌شهر خبر داد

تعیین اعتبار یک میلیاردی برای توسعه شهر ارطه در بودجه 94

فرماندار قائم شهر گفت:برای سال ۹۴ مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل و یا آغاز پروژه‌های عمرانی شهر ارطه تعیین شده است.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در آیین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهر ارطه با بیان اینکه خدمات خوبی توسط مدیریت شهری ارطه انجام شد اظهار کرد: ارطه به دلیل اینکه هنوز بافت قدیمی خود را حفظ نموده و شهر نو پایی محسوب می‌شود نیاز به همکاری و همیاری شهروندان دارد.

وی ادامه داد: مردم این شهر می‌توانند با تعریض و عقب نشینی به مدیریت شهری کمک کنند تا اقدامات مناسبی در جهت ایجاد ساختار شهری انجام شود.

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه کار کردن در شهرهای تازه تأسیس سخت و دشوار است تصریح کرد: توسعه شهر ارطه در گرو همت همه جانبه مردم این منطقه است.

محمدی اظهار کرد: تا حد توان از محل منابع اعتبارات شهرستانی به ارطه کمک می‌کنیم و توانستیم برای سال ۹۴ مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل و یا آغاز پروژه‌های عمرانی مشخص کنیم.

وی همچنین در ادامه به ضرورت وجود اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و گفت: کاری که این مرکز انجام می‌دهد، خط مقدم حوزه بهداشت و پزشکی به شمار می‌رود.

فرماندار قائم شهر از افتتاح مجموعه‌ام. آر. آی بیمارستان ولیعصر (عج) خبر داد و افزود: این مجموعه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان فردا به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی‌ست با حضور فرماندار قائم شهر و تنی چند از مسئولین شهرستان و مدیریت شهری ارطه، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر و پایگاه اورژانس ۱۱۵ افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر : ۳۰۱۰۸۸