خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد‌:

جامعه نیازمند باید به خود اتکایی برسد

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۰۱۶

مصطفی خاکسارقهرودی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهگشای تبدیل جامعه نیازمند در سایه کار و تلاش به جامعه خوداتکا دانست و بر اهمیت آن تأکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ نشست مشترک معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیأت‌مدیره مؤسسه خیریه کهریزک باهدف افزایش همکاری‌های بین بخشی برگزار شد.

حسن احمدی مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک بانگاهی جامع به آنچه امروز در مؤسسه خیریه کهریزک می‌گذرد گفت: به باور همه فرهیختگان و نیک‌اندیشانی که با فعالیت‌های عام‌المنفعه این مؤسسه آشنایی و همکاری دارند، این مجموعه توانسته است با اتکاء به حمایت‌های همه جانبه مردمی،‌ جمعیت زیادی از نیازمندترین و دردمندترین اقشار جامعه را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و در این مسیر کمک شایانی به سایر نهادهای اجتماعی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نماید.

وی به ادامه منسجم و شکوفاتر فعالیت‌های مؤسسه در آینده نیز تأکید و یادآور شد: با ارتقاء سطح دانش و تجهیزات موردنیاز در آسایشگاه کهریزک، سطح خدمات‌دهی و حمایت از مددجویان را بیش از پیش افزایش داده و با ساخت و توسعه بسترهای مورد نیاز در آسایشگاه کهریزک استان البرز در آینده‌ای نزدیک، شاهد حمایت‌های بخش عمده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواهیم بود.

محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک در این نشست با اشاره به هزینه‌های سنگین نگهداری از مددجویان تحت پوشش در این مجموعه اظهار داشت:نگاه مدیران و برنامه‌ریزان آسایشگاه بر آن است که محیط و شرایط نگهداری سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس در این مرکز به گونه‌ای باشد که آنها این مکان را خانه و کاشانه خود احساس کرده و در آن زندگی کنند.

وی به ارتباطات مجموعه با کمیته امداد امام خمینی (ره ) نیز اشاره و یادآور شد:در حال حاضر بیش از 200نفر از مددجویانی که امروز در این مرکز زندگی می‌کنند و تحت پوشش‌اند کسانی هستند که از طرف کمیته امداد به این مجموعه معرفی گردیده و پذیرش یافته‌اند.

در ادامه این نشست، خاکسارقهرودی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تحسین اقدامات ارزشمند هیأت‌مدیره مؤسسه خیریه کهریزک، اذعان کرد: وسعت خدمات انسان‌دوستانه شما فراتر از وسعت 40هکتار  زمین آسایشگاه خیریه کهریزک است و بدانید شما به قلب‌های ساکنین این مرکز خدمت می‌کنید.

وی افزود: خداوند به هرکس عنایت و تفضل ویژه داشته باشد، اماکنی چون کمیته امداد و آسایشگاه کهریزک را برای خدمت پیش روی او قرار می‌دهد و به برکت همین تفضلات است که ما هم‌اکنون دراین جایگاه قرار داریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد نگاه جدید این نهاد را اینگونه عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه جدیدمان در کمیته امداد بر آنیم تا با تمرکز بر توانمندی‌های خیران، مساعدت‌های آنان را بصورت ویژه و هدایت صحیح به‌دست نیازمندان برسانیم.

قهرودی تصریح کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، موظفیم آن بخش از جامعه نیازمند خود را که به حمایت کمیته امداد احتیاج دارند، با سعی و تلاش و کار به جامعه‌ای خود اتکاء تبدیل نمائیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به همکاری خوب این نهاد با مؤسسه خیریه کهریزک  نیز اشاره و برافزایش سطح همکاری‌های این دو نهاد مردمی برای توسعه خدمات به اقشار نیازمند جامعه در استان تهران و البرز تأکید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز