خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران وبیدگل درجلسه شورای اداری خبر داد

کمبود اعتبارات لازم برای اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی وخدماتی

فرماندار آران وبیدگل اعتبارات سال‌جاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را برای اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی وخدماتی ناکافی دانست و گفت: همه دستگاه‌های اداری باید برای اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی و توسعه شهرستان از ظرفیت‌های بخش خصوصی و خیران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «ابوالفضل معینی‌نژاد» پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از عدم حضور بعضی از مدیران دستگاه‌های اداری درکمیته برنامه‌ریزی آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه متاسفانه شاهد بی‌نظمی‌هایی دراین زمینه هستیم از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم نظم وانضباط را درجلسات تصمیم‌گیری بودجه شهرستان جدی بگیرند.

وی با اشاره به اعتبار ۶ میلیارد تومانی تملک دارایی شهرستان آران و بیدگل گفت: به علت کمبود اعتبارات به تنهایی قادر به رفع مشکلات نیستیم

فرماندار آران و بیدگل با تاکید براینکه مدیران دستگاه‌های اداری باید پیگیر اعتبارات خود باشند گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی وسرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به آمدن فضای کسب وکار هستند بتوانیم دراشتغالزایی وتوسعه شهرستان گام‌های اساسی برداریم.

درابتدای این جلسه خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با ارائه ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد درسطح استان و شهرستان ازکارمندان نمونه بعضی از دستگاه‌های اداری تجلیل به عمل آمد.

کد خبر : ۳۰۰۹۶۵