خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

اظهارنظر درباره برجام پیش از کنگره اشتباه است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اظهارنظری درمورد برجام پیش از کنگره آمریکا اشتباه است و ابتدا باید ببینیم کنگره آمریکا چه موضعی اتخاذ می‌کند و در نهایت متناسب با مواضع آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون ویژه اظهار داشت: باتوجه به اینکه آمریکایی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اتخاذ مواضع خصمانه علیه مردم ایران دست به یک اشتباه تاکتیکی خطرناک زده‌اند، طبیعتاً تا زمانی که حسن نیت خود را به اثبات نرسانند، شاهد بروز هیچ‌گونه انعطافی از سوی ملت ایران نخواهند بود.

وی افزود: هرگونه اظهارنظری در مورد برجام پیش از کنگره آمریکا اشتباه است و ابتدا باید ببینیم کنگره آمریکا چه موضعی اتخاذ می‌کند و در نهایت متناسب با مواضع آنها تصمیم‌گیری کنیم. 

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: انتظار داریم که آمریکا با عبرت‌آموزی از اشتباهاتش در 37سال گذشته، دست به اشتباه بزرگی نزند، چراکه اگر دست به اشتباه بزرگی دنسبت به برجام بزنند، قطع به‌یقین با موضع قهرآمیز ایرانی‌ها روبرو می‌شوند و فرصت دوباره‌ای نیز در اختیار نخواهند داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: اگر کنگره آمریکا دست به خطای بزرگ و استراتژیکی درخصوص برجام بزند، پاسخ تلخی دریافت خواهد کرد و شاید دیگر مردم ایران ابداً این ظلم را فراموش نکنند.

جعفرزاده ایمن‌‌آبادی در پایان تصریح کرد: رد برجام توسط کنگره، پشت‌پا به بخت اقبال آمریکاست و فرصتی که مردم ایران برای جبران اشتباه‌های گذشته به آنها داده‌شده، برای همیشه از دست خواهد رفت.

کد خبر : ۳۰۰۹۵۴