خبرگزاری کار ایران

آسیب‌دیدگی ۵ هزار تن در ۷۸۷ حادثه هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۹۴۰

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به وقوع ۷۸۷ حادثه طی هفته گذشته در سراسر کشور، تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به چهار هزار و ۹۳۳ آسیب دیده، امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به این که ۴۱۸ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۵۶مورد شهری بوده است، اظهارداشت: علاوه بر آن ۲۱ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته کوهستان، ۱۵ مورد دریایی و ساحلی، ۷ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۵مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته پنج ‌‌هزار و چهار  تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۷۰۷  تن در حوادث جاده‌ای، ۵۷۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۹ تن در کوهستان، ۶۵ تن در حوادث شهری، ۴۷ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع،۲۴ تن در حوادث دریایی – ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  به آسیب‌دیدگی چهار  ‌هزار و ۹۳۳تن در حوادث هفته گذشته، یادآور شد: از این تعداد یک‌هزار و ۶۴۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۵۷۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۸ تن در کوهستان، ۶۴ تن در حوادث شهری، ۴۷ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۷ تن در حوادث دریایی – ساحلی، ۱۰ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

درویشی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۶۰تن در حوادث هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در مجموع این حوادث ۷۱۶ تن نجات یافتند که ۴۹۸ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز