خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بزودی شاهد انقلاب صنعتی در بویراحمد و دنا خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۹۱

اعتبارات کلانی برای راه اندازی و تکمیل این پروژه ها پیش بینی شده که با تخصیص آنها فرصت های اشتغالزایی متعددی در شهرستان های بویراحمد و دنا فراهم می شود.

ایلنا - یاسوج: نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از انقلاب صنعتی در آینده ای نه چندان دور در حوزه انتخابیه اش خبرداد.

" غلام محمد زارعی " در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: در مدت کمتر از یکسال گذشته از خدمت خادم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی، طرح ها و پروژه های مختلف اقتصادی - صنعتی برای این شهرستان ها را پیگیری کرده ایم که با یاری پروردگار و در زمان بهره برداری از آنها شاهد انقلاب بزرگ صنعتی با هدف رفع معضل بیکاری خواهیم بود.

وی راه اندازی دوباره کارخانه قند یاسوج، دریافت مجوز پالایشگاه 50 هزار بشکه ای " شورم و شبلیز "، راه اندازی دوباره کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز و تکمیل و بهره برداری از کارخانه سیمان مارگون را از مهمترین برنامه های در دست اجرای خادم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی عنوان کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات کلانی برای راه اندازی و تکمیل این پروژه ها پیش بینی شده که با تخصیص آنها فرصت های اشتغالزایی متعددی در شهرستان های بویراحمد و دنا فراهم می شود.

زارعی از جذب اعتبار بیش از 80 میلیارد ریال کارخانه قند یاسوج برای احیاء و تولید شکر خبرداد و خاطرنشان کرد: با نوسازی این کارخانه نیز علاوه بر رفع دغدغه های کارگران این کارخانه، شاهد افزایش تولیدات کارخانه خواهیم بود.

وی افزود: برای راه اندازی و تکمیل کارخانه سیمان " مارگون " نیز اعتباری معادل شش میلیون یورو ارز یعنی 200 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی با رعایت اصول قانونی تخصیص داده شد.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرصت های شغلی که در زمان راه اندازی کارخانه سیمان مارگون فراهم می شود را 700 فرصت ذکر و یادآورشد: با راه اندازی این کارخانه بخشی از مشکلات بیکاری این حوزه رفع می شود.

زارعی گفت: سرمایه گذار پالایشگاه 50 هزار بشکه ای نفت " شورم و شبلیز " نیز اعتباری معادل 200 میلیون دلار برای سرمایه گذاری اولیه اعلام آمادگی نموده و منتظر نظرنهایی مساعدت وزارت نفت برای شروع کار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فرصت های شغلی این پالایشگاه را بیش از یک هزار فرصت شغلی برشمرد و اظهارداشت: مراحل آخر پرونده شروع عملیات اجرایی پالایشگاه 50 هزار بشکه ای نفت " شورم و شبلیز " در وزارت نفت در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد با پایان تمامی طرح ها و پروژه های صنعتی عنوان شده در سال آینده، مردم شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی مناسبی در حوزه بویراحمد و دنا باشند.

زارعی در ادامه از تهیه طرحی با عنوان احداث شهرک صنعتی ویژه تولید تجهیزات نفتی مانند لوله ها، اتصالات و شیرآلات در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و تصریح کرد: این طرح هنوز در مرحله خام است.

وی گفت: با راه اندازی این شهرک نیز شاهد افزایش فرصت های شغلی متعدد و رونق اقتصادی مطلوبی در شهرستان های بویراحمد و دنا خواهیم بود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز