خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد برگزاری گردهمایی بزرگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

اصلاح‌طلبان خود را پایبند نظام جمهوری اسلامی می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۸۹

اصلاح‌طلبان خود را مثل هر ایرانی پایبند نظام جمهوری اسلامی می‌دانند، قلبشان برای این کشور و نظام عاشقانه می‌تپد و حاضر نیستند در تعیین سرنوشت ایران بی تفاوت باشند.

رییس ستاد برگزاری گردهمایی بزرگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ورود جدی و فعال اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی و بستر سازی جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در سال۱۳۹۲ در این شرایط را جدا از ادای تکلیف و یک فداکاری بزرگ دانست و گفت: کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و فشار غرب درپرونده هسته‌ای و تحریم‌ها ایران را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.

علی ‌محمدغریبانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن مقایسه وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور در سال ۸۴ با سال ۹۱ افزود: وضعیت کنونی اداری کشور از ابعاد مختلف اقتصادی و اجتمایی همانند ساختمانی است که از نظر محاسبات مهندسی درست طراحی نشده و پایه‌هایش غلط ریخته شده است. بنابراین دولت یازدهم بدون شک باید زحمات بسیاری را به جان بخرد تا وضعیت کشور را بر اساس مطالبات مردم و اقتصاد درست بتواند حداقل به شرایط سال ۸۴ بازگرداند.

رییس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به حساسیت اصلاح‌طلبان به سرنوشت کشور و انقلاب و نیز کارنامه اصلاح‌طلبان در طی دوران هشت سال ریاست‌جمهوری خاتمی در حوزه اقتصاد اظهار داشت: اصلاح‌طلبان خود را مثل هر ایرانی پایبند نظام جمهوری اسلامی می‌دانند، قلبشان برای این کشور و نظام عاشقانه می‌تپد و حاضر نیستند در تعیین سرنوشت ایران بی‌تفاوت و شاهد تیره گی و نابسامانی آن باشند.

دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران در ادامه گفت: با این وضعیت؛ حضور دوباره اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور بصورت فعال ناشی از عشق به وطن باید دانست، چرا که سامان‌بخشی به اوضاع اقتصادی واجتماعی و از بین بردن بحران‌های ناشی از آن‌ها و تهدیدات خارجی که همه از عدم مدیریت‌ها حاصل شده است یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود و پذیرش این مسئولیت فقط با اراده و رای پر توان ملت بزرگ کشور امکان پذیر خواهد شد، اما از آن‌جا که به نظر می‌رسد اکثر جامعه اصلاح‌طلبند و به سرنوشت مردم، جمهوری اسلامی و ایران حساس هستند و می‌خواهند در فعالیت‌های سیاسی حضوری جدی داشته باشند این مساله تکلیف را برای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مضاعف می‌کند.

رییس ستاد برگزاری کنگره بزرگ اصلاح‌طلبان همچنین با اشاره به دیدار اعضای ستاد در روز یک‌شنبه (فردا) با حجت‌الاسلام خاتمی افزود: این دیدار بسیار مهم خواهد بود، چون ستاد بابرنامه جامع و با دست پر برای برگزاری گردهمایی سراسری از جهات مختلف چه از نظر اجرایی و چه محتوایی مذاکره و پیشنهادات خود را مطرح خواهدکرد.

وی افزود: همچنین ستاد در این دیدار به مهم‌ترین مباحث کشور و نیز استراتژی‌های جبهه اصلاحات در ماه‌های آینده خواهد پرداخت.

غریبانی اطلاع رسانی بیشتر درباره جزییات این دیدار و نتایج حاصل از آن را به پس از برگزاری دیدار موکول کرد و گفت: پس از دیدار با حجت الاسلام خاتمی با رسانه‌ها گفتگو خواهیم کرد و جزییات بیشتری را درباره این دیدار و تصمیمات شورای اصلاحات به اطلاع عموم خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز