خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بگذاریم انتخابات شوراها با آرامش برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۲۰

با فعالیت شورای محلات و مناطق به شخصه موافقم /انتخابات شوراها در روستاها در مقایسه با شهرها با مشکلات بیشتری مواجه است چراکه در یک جمع کوچک برگزاری انتخابات سخت تر است.

ایلنا: رئیس شورای عالی استان ها گفت: در آستانه برگزاری انتخابات دور چهارم بهتر است بگذاریم انتخابات با ارامش برگزار شود و فعلا مواردی از قبیل شورای محلات که هیچ مورد آن مشخص نیست را مطرح کنیم.

مهدی چمران در گفت وگو با ایلنا، درباره مطرح شدن مساله شورای محلات در مجلس اظهار کرد: این موضوع کلی است و جزئیات آن هنوز مشخص نیست که بتوان نسبت به آن اظهار نظر کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در محلات شورایار وجود دارد و کمک شوراهای شهرند، تاکید کرد: در پیشنهاد هیچ چیز مشخص نشده است و ما نمی دانیم که شورای محلات قرار است دقیقا چه کنند.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه با فعالیت شورای محلات و مناطق به شخصه موافقم، گفت: انتخابات شوراها در روستاها در مقایسه با شهرها با مشکلات بیشتری مواجه است چراکه در یک جمع کوچک برگزاری انتخابات سخت تر است.

چمران ادامه داد: در تهران و سایر شهرهای بزرگ، جناح های سیاسی مختلفی وجود دارد که برگزاری انتخابات در آنها از محل به مناطق و از مناطق به کل شهر را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: بهتر است در انتخابات آتی شوراها بیشتر به دنبال انتخاب افراد متخصص و کاردان باشیم و سعی کنیم از این حواشی پرهیز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز