خبرگزاری کار ایران

كشتی فرنگی ما عقب نیست؛

حسن رنگرز: باز هم به محمد بنا اعتماد می‌كنیم!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۹۷

اگر در پایان مسابقات جام جهانی نتیجه درخشانی حاصل شد كه خدا را شاكر می‌شویم و اگر نشد همان‌گونه كه به محمد بنا اعتماد كردیم و نتیجه آن كار را در المپیك دیدیم باز هم به وی اعتماد می‌كنیم.

نائب رئیس فدراسیون كشتی گفت: نگاه ما به جام جهانی همچون انجام یك دیداری تداركاتی برای تیم ملی كشتی فرنگی است.

حسن رنگرز در گفت با ایلنا در خصوص عقب ماندن كشتی فرنگی از برنامه‌های خود در فاصله 2 ماه تا شروع جام جهانی 2013 عنوان داشت: معتقدم كشتی فرنگی ما عقب نیست. نگاه ما به جام‌جهانی همچون انجام یك دیداری تداركاتی برای تیم ملی كشتی فرنگی است. اگر در پایان مسابقات نتیجه درخشانی حاصل شد كه خدا را شاكر می شویم و اگر نشد همان گونه كه به محمد بنا اعتماد كردیم و نتیجه آن كار را در المپیك دیدیم باز هم به بنا اعتماد می كنیم. ما باید به تیم ملی كشتی فرنگی زمان بدهیم.

نائب رئیس فدراسیون كشتی در خصوص شایعه موجود در خصوص كناره‌گیری دبیر فدراسیون كشتی تاكید كرد: عارف ربطی از نیروهای خدوم فدراسیون كشتی است. همیشه در كار اختلاف سلیقه هست ولی در مجموعه ما كه از نفرات قوی تشكیل شده مسائل حاشیه‌ای وجود ندارد.

وی در خصوص برگزاری لیگ كشتی فرنگی و ثبت نام 3 تیم اظهار داشت: مطمئن باشید حتی با وجود 4 تیم هم شده ما لیگ كشتی فرنگی را برگزار خواهیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز