خبرگزاری کار ایران

آیت الله سبحانی در دیدار با وزیر بهداشت:

جمعیت کشور باید جوان بماند

کد خبر : ۲۹۸۹۶۴

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با بیان اینکه غالب جمعیت کشور باید جوان بماند، گفت: باید تدبیری اتخاذ شود که کشورمان به سمت پیری نرود و همیشه انسان های جوان داشته باشیم چرا که اگر جوانان نبودند در دفاع مقدس حرفی برای گفتن نداشتیم و هم اکنون صدام در ایران بر ما حکومت می کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درقم، آیت الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت اظهار داشت: توجه وزارت بهداشت به حوزه‌های مختلف از جمله حوزه تغذیه مردم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

وی با بیان اینکه در سفر دکتر روحانی به قم گزارشی از وضعیت بیمارستان‌های شهر را خدمت ایشان به صورت مکتوب ارائه کردم، گفت: معتقدم کارهای خوبی در یکی دو سال گذشته انجام گرفته اما تا می‌توانید و موقعیت دارید به قم توجه کنید چرا که از ملیت‌های مختلف جهان در قم زندگی می‌کنند و همچنین شهر قم شاه راه مواسلاتی بسیاری از استان‌های کشور است. 

این مرجع تقلید با اشاره به ارائه راهکارهایی برای افزایش جمعیت کشور گفت: باید تدبیری اتخاذ شود که کشورمان به سمت پیری نرود و همیشه انسان‌های جوان داشته باشیم چرا که اگر جوانان نبودند در دفاع مقدس حرفی برای گفتن نداشتیم و هم اکنون صدام در ایران بر ما حکومت می‌کرد. 

وی با تشکر از وزیر بهداشت و همچنین دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برای ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان گفت: می‌دانم که کارهای شما مشکل است اما مشکلات نباید شما را خسته کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز