خبرگزاری کار ایران

پس از حذف از جام حذفی صورت گرفت؛

استعفای رسمی جعفری از مدیرعاملی تراکتورسازی!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۹۴

غلامحسین جعفری بعد از شکست تراکتورسازی مقابل داماش و حذف از جام حذفی باشگاه های کشور رسما با صدور بیانیه ای از سمت خود استعفا کرد.

 

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز بعد از حذف از جام حذفی رسما از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین جعفری بعد از شکست تراکتورسازی مقابل داماش و حذف از جام حذفی باشگاه های کشور رسما با صدور بیانیه ای از سمت خود استعفا کرد.

در متن بیانیه ای آمده است:

در طول حضور 2.5 ساله ام به عنوان فرزند دیار غیور آذربایجان سعی در افتخار آفرینی برای مردم مهربان و طرفداران تراکتور داشته ام اما امروز احساس می کنم که گفته مجری خوب صدا وسیما آقای ساعی صحیح و بجاست که بعد از اتمام بازی داماش – تراکتور در جام حذفی که گفتند: " به اندازه کافی صدا وسیما و سایت ها سکوت کرده اند و به مدیرعامل فرصت داده اند..." بله، من قبول دارم که اگر پنالتی زن خوب می آوردم و یا دیوار دفاعی خوبی آماده حضور در میدان داشتم تراکتور حتما برنده این بازی بود و به هر حال مسئولیت حذف تیم پر قدرت تراکتور از جام حذفی را می پذیرم و عذر خواهم.

بنده تا زمانی که فکر می کردم بودنم مفید و موثر است با مشکلات جنگیدم اما حالا که به گفته نماینده صدا و سیما، مشکل بنده ام دیگر نمی خواهم با بودنم باعث تضعیف تیم پر قدرت و محبوب تراکتورسازی باشم که مطمئنم یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بوده و خواهد بود.

از خدای منان آرزومندم با حضور مدیری با قدرت و توانمند که در خطه آذربایجان هم کم نیست روند رو به رشد تیم تراکتورسازی همچنان ادامه یابد؛ و وجدانم راحت است چرا که همه داشته هایم را وقف تراکتور، هواداران و شادی مردم کردم

از تمامی هواداران عزیز تراکتور که جعفری را تاکنون حمایت کرده و مشوق او برای مبارزه با مشکلات و ارتقاء جایگاه تراکتور در فوتبال ایران بوده اند سپاسگذارم و از آنها حلالیت می طلبم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز